Dags imorgon + eksem

Då var det kväll då...

Elmer har varit gnällig idag. Så gnällig att de tog tempen på dagis för de trodde han hade feber men det hade han inte. Han har dock varit snorig hela dan sa de när jag hämtade men här på kvällen har han knappt snorat alls, jag har inte ens behövt snyta honom.

Vällingdiarrén kom tillbaka nu ikväll och den kom tillsammans med ytterligare nya röda fläckar + att de gamla ljusröda fläckarna på armarna som jag kallat "eksem" nu faktiskt förvandlats till verkliga eksem. Röda, torra, nästan såriga. Samma sak med kinderna - röda och torra. Bör alltså vara atopiskt eksem då antar jag? Men vem vet.

Nu håller alla tummarna för att han INTE ska vakna sjuk imorgon! Ingen feber! Inte en massa snor och sånt heller tack!

Så här gott sover han nu:


Gosiga bebisen. Visst är den söt? Den är min. Jag har gjort den :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söter!!!



det är inget i lghten han inte tål? mögel? fukt? för torrt? jag vet inte...bara en tanke som slog mig.. stor kram till er!

2011-01-17 @ 21:41:52
Postat av: Anonym

Min söner har atopiskt eksem och exakt sådär ser han också ut.

2011-01-17 @ 22:08:13
Postat av: Soffan

åååh vad han ser ut att ha det mysigt!! Håller tummarna för i morgon!



En helt annan grej, jag läste din förlossningsberättelse med Elmer och där skrev du om dyktekniken. Har du skrivit något annat inlägg om den tekniken? Hur tycker du att den funkade? Hur förberedde du dig? Läste eller gjorde du något särskilt innan?

2011-01-17 @ 22:10:38
Postat av: Ann-Sofie Johnsson

Lycka till med lillkillen i morgon. Kram!

2011-01-17 @ 22:42:49
Postat av: Ann-Sofie Johnsson

Lycka till med lillkillen i morgon. Kram!

2011-01-17 @ 22:44:00
Postat av: Amanda & Oscar

Gosbebis var ordet! Hoppas att det går bra imorgon!!

2011-01-17 @ 23:13:23
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: MA

lillebubben är hur söt som helst!!

2011-01-17 @ 23:32:19
Postat av: pojkmaffia

han är en av dom sötaste o goaste pojkarna i världen <3

2011-01-18 @ 06:41:06
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Jennie edinge

Han är underbar...lycka till med på sjukhuset..

2011-01-18 @ 07:59:25
Postat av: Linda

han är underbar!

2011-01-18 @ 10:32:37
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback