Nice size :-))

Hemkommen från Borås med lite nya paltor ;-)

Nu en dusch och en öl, lite musik och sen över till syster A och så får vi skjuts av syster S till förfest. Fixar i ordning oss där tänkte vi.

Shoppat kläder ja, det var en nöjsam upplevelse :-)) Beckah har tydligen strl 34/XS numera :-) *gilla* det var ETT TAG sen om man säger så :-) typ eh... 9 år sen eller så.

Nepp nu har jag inte tid att sitta här och skriva en massa blaj :-) måste duscha. Men vi lär nog ses genom en del MMS-bloggningar ikväll ...kanske ;-)

Puss och gull
Kyss och...

Kommentarer
Postat av: Linda, 19 o mamma!

Va glad ja är att ja hitta till din blogg! :) Hur bra som helst verkligen. Du har varit med om mycket o ändå står du på dina ben idag tillsammans med 3 barn, helt otroligt :) Många kramar!

2011-02-26 @ 18:42:37
URL: http://lajndaah.blogg.se/
Postat av: helena

så där brukade jag också avsluta mina inlägg... När jag var 15 och skrev dagbok på lunarstorm. :)

2011-02-27 @ 08:42:42


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback