Flexibilitet och LYCKA!

Vääärldens bästa optiker i Kinna: Demitz!


Jag var där för något år sen men sen kom en annan optiker till Kinna som var billigare så det har lixom blivit att jag gått dit istället men idag blev jag påmind om att pengar inte är det viktigaste.

Ringde min vanliga optiker i fredags: "Hej, jag behöver ha linser... eh ...typ helst IGÅR!" De ba "haha ja vi har bara honom här på torsdagar och nästa torsdag är fullbokat". Så jag ringde Demitz och sa samma sak och den gulliga damen sa "haha javisst få se här nu... tidigare tiden är på måndag klockan 14" Den tar vi sa jag :-)

Nu har jag alltså varit där och flirtat med optikern "snäääälla snälla, jag MÅSTE ha själva linserna IDAG". Han sa att det inte går, först kollar han synfel, sen får man en tid för att prova sätta i och ur linserna själv senare i veckan och sen en efterkontroll efter en månad.

Jag la huvudet på sned, log och blinkade lite i smyg. Fick min tid nr 2 senare i eftermiddag :-) så nu sitter jag med utprovade linser på mig och ska tillbaka senare och lära mig sätta i och ur dem :-) :-) sen är de MINA!

EXTREMT konstig känsla att SE fast jag inte har de fula brillorna på mig :-o skumt skumt.

Klippt mig har jag gjort med... hos Salong Susu i Kinna, billigast och skitduktig är hon. Har klippt mig hos henne de senaste åren (typ sen hon öppnade). Samma underbara snabbhet där... ringde vid 11-tiden idag "Hej, jag MÅSTE klippa mig idag" Hehe okej, vilken tid passar dig? sa hon bara :-)


SÅ nu vet ni alla Markbor: Demitz och Salong Susu ;-) ;-) hehehe

Kommentarer
Postat av: thile

Så trevlig dag du har hatt:-) Bilde av deg?



Klem fra meg.

2011-02-21 @ 16:46:44
Postat av: Mia

Får du ta o visa hur du blev i håret o ögonen haha

2011-02-21 @ 16:52:54
Postat av: Linda

visst är det skönt med linser! har haft mina nu i tre dagar och jag älskar det! ögonen har inte riktigt vant sig då mina linser är tjockare än normalt, och styrkan är helt annorlunda. men i sinom tid blir detta kanon!

2011-02-21 @ 18:19:40
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Håret är bara toppat. Ögonen ser lika ut som alltid eftersom jag brukar ta kort utan glasögon ;-)



Ja Lindisen! Oerhörd frihet men ögonen behöver vänja sig känner jag.

2011-02-21 @ 18:24:40
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Magda

det går ju att beställa linser på nätet,har jag gjort länge nu:) och det blir billigare med:)

2011-02-22 @ 16:20:06
Postat av: Köp billiga linser på nätet hos europas största leverantör!

Fargadelinser.com har alla typer av olika linser - freshlook, crazy linser, kontaktlinser för ett prisvärt köp. Det finns även andra produkter som max factor mascara, billig parfym, mineralsmink och ansiktsrengöring så köper man ett paket över 1000 kronor får man det helt fraktfritt. Fargadelinser.com är europas största leverantör av kosmetiska linser och kontaktlinser.

2011-09-13 @ 13:44:17
URL: http://www.fargadelinser.com
Postat av: Köp billiga linser på nätet hos europas största leverantör!

Fargadelinser.com har alla typer av olika linser - freshlook, crazy linser, kontaktlinser för ett prisvärt köp. Det finns även andra produkter som max factor mascara, billig parfym, mineralsmink och ansiktsrengöring så köper man ett paket över 1000 kronor får man det helt fraktfritt. Fargadelinser.com är europas största leverantör av kosmetiska linser och kontaktlinser.

2011-09-13 @ 13:51:18
URL: http://www.fargadelinser.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback