En galen historia

HÄR ÄR JAG!

Varit lite tyst från mig sen tidig lördagskväll ;-)

Det beror på att det blev lite FÖR roligt den kvällen. Det här en lång och helt sanslöst otrolig historia. Hela kvällen, natten, morgonen och dagen igår är en enda lång komedi. LÄTT man hade skriva manus till en komedi bara genom att skriva ner precis hur det var. Det hade varit en sån där skitkul historia att dra ...om det handlat om några andra vill säga hahaha.

För att inte hänga ut övriga inblandade så kommer jag inte dra hela historien för då måste jag fråga vederbörande först :-)

Men låt oss säga så här då; jag har ett stort blankt hål i minnet från vi stod i baren runt 23:30-24:00 någonstans och första minnet därefter är att jag helt plötsligt befinner mig på ett stenhårt betonggolv i tidernas kallaste rum. Dock inte ensam utan med sällskap märkligt och turligt nog. NOLL aning om hur vi kom dit eller varför. Inte minsta lilla minnesfragment. Inte fulla "ligga i ett hörn och spy" utan bara helt blankt i minnet. Det är extremt konstigt och vi båda undrar verkligen vad som hände i baren. Om vi kanske fick i oss något vi inte skulle fått i oss. Båda har blankt minne från samma tidpunkt men enligt foton och andra ska vi ha fungerat helt normalt även därefter. Dansat, varit ute och rökt osv. Inget av detta finns det ens minnesfragment av.

Sådär ja. Ja, det jag minns av kvällen/natten och sen morgonen och dagen igår kommer jag ju aldrig glömma iallafall, det kan jag säga.

Nu måste jag lämna barn på dagis och gå till skolan ;-)

Ville bara visa något livstecken ifall någon undrade ;-)




Så här fina var vi iallafall igår i Västra Götalands region-kofta och Kriminalvården-tröja. Det finns en anledning till att vi inte kunde med att visa upp ansiktena ja ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha shit vad har hänt ;)

2011-02-28 @ 09:34:49
Postat av: Kaiza

Oj, det lät väl inte så kul. Här har det varit några tillfällen där både kvinnor och män blivit drogade på krogen, bara sådär. Hoppas att polisen tagit prover på er.

2011-02-28 @ 10:09:25
Postat av: Kaiza

Ja just ja, det kan hända att du får ha ett samtal med Soc förresten. Där jag bor har socialtjänsten som rutin att föra ett ett samtal med alla föräldrar som LoB:as.

2011-02-28 @ 10:11:54
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nä inga prover för det finns inga märken i några blodkärl men det kan ha varit att det inte gått att ta något prov för jag har tydligen gjort ett jävla motstånd. Någon har klämt åt nacken, klämt på överarmarna och brutit bak armarna. Har blåmärken och ömma fläckar lite här och var...



Ja, jag är medveten om att soc kommer ringa.

2011-02-28 @ 10:15:17
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Josefin

Ojdå vilken slut den kvällen fick! Vad läskigt det måste vara att inte veta vad som hänt...

2011-02-28 @ 10:57:43
Postat av: Tina

Nämen usch!

Antar att det hårda betonggolvet var i tillnyktringscellen.

Om det nu är så att du och din vän blivit drogade så tycker iaf jag att polisen gjort ett stort misstag om de inte har drogtestat er. Även om du gjort stort motstånd så har de ju kunnat ta prov på dig ändå.

Du har ju med all tydlighet blivit hårt behandlad.



Alltså har de bara antagit att du varit överförfriskad och behövt sova ruset av dig.

Hoppas i alla fall att du lämnat prov senare för att undersöka om du har några substanser i kroppen som du inte borde ha. Halveringstiden på vissa läkemedel är så lång att det kan kollas upp flera dagar efteråt.



Det kan ju vara till din fördel vid samtalet med Soc senare.

Min gissning är att ni fått i er Stilnoct i ganska höga doser. Då kan det bli just som du beskriver. Man fortsätter att fungera någorlunda normalt men man minns absolut ingenting av det som hänt.

Tur i oturen i så fall att polisen tog hand om er och inte den som ev drogade er.



Avslutningsvis måste jag säga att det naturligtvis bara är gissningar att ni blivit lobbade.



Mvh

/Tina

2011-02-28 @ 11:12:24
Postat av: thile

Åhh, men min fine venn, stakkars deg, så vemmelig og ekkelt og ikke vite.

Hvilken slut på en trevlig tjej kveld.

Klem og styrke fra meg.

2011-02-28 @ 11:13:30
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tina du gissar rätt.

2011-02-28 @ 11:14:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: malin i ösd :)

Oups! Kraaam!

2011-02-28 @ 11:22:47
Postat av: Malin

Äter du antidepressiva? Vet att man kan få långa minnesluckor om man dricker lite för mycket då...

2011-02-28 @ 11:43:44
Postat av: Anonym

Lob inte så bra om man har barn. Inte för körkortet heller.....

2011-02-28 @ 13:46:46
Postat av: Linda, 19 o mamma!

Neeeej va tråkigt :/

2011-02-28 @ 14:17:13
URL: http://lajndaah.blogg.se/
Postat av: Madeleine Andreassen

Hej Beckah. Det var tråkigt det som hände dig. Men jag har en fundering. Måste man dricka alkohol för att ha roligt? Nu tillhör jag den kategorin av människor som aldrig dricker alkohol. Min uppfattning är att man kan ha roligt utan alkohol i kroppen. Ta inte detta som kritik, för du har din fulla rätt att göra som du vill. Men det är förfärligt om du har blivit drogad utan din vetenskap, att du sedan tappar minnet och inte riktigt vet vad som har hänt. Jag hoppas att du nu mår bra. Självklart vill jag att du ska ha trevligt med dina vänner även i framtiden. Tänk bara på att de val som man gör medför konsekvenser både goda och dåliga. Ha en bra vecka, plugga hårt och krama dina barn mycket!

2011-02-28 @ 14:36:30
Postat av: Kaiza

Vissa prover kan göras i efterhand. Om du tycker att det känns obehagligt eller konstigt tycker jag att du ska ringa till polisen och prata med dem.

2011-02-28 @ 14:47:01
Postat av: Kaiza

Kissprov funkar på många droger förresten. :-)

2011-02-28 @ 14:48:10
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag har lämnat urinprov idag.



Jag äter inte antidepressiva utan stämningsstabiliserande.

2011-02-28 @ 17:02:50
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Tråkigt att en rolig kväll skulle sluta så här. Oavsett orsaken - som jag inte vill spekulera i - är det viktigt att du släpper det som hänt så fort det går.

Saker händer ibland - och det värsta man kan göra är att låta det hänga kvar,så jag säger bara: släpp - och våga ha kul igen.

2011-02-28 @ 19:07:00
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Vilken jävla grej!

LoB:en innebär en belastning på körkortet i 2 år så det gäller att köra ordentligt nu Beckah :-)



Om du skulle ha oturen att bli LoB:ad igen så görs ett lämplighetstest för bland annat körkortet men inte så här "första gången".



Du och ca 50.000 till i år.... Vilken tur att det gick bra!!

2011-02-28 @ 20:39:25
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: qat

Vad är det för snack om LoB? What? Soc?

Jag begriper ingenting.

Allt detta för att man festat och fått en minneslucka?

Ja ber om ursäkt för att jag kanske begriper långsamt men nån får gärna förklara det lite närmare för mig ;)

2011-02-28 @ 21:43:26
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag fick Googla och fick fram lagen om vård av berusade mm.



Det står att man får en belastning på körkortet i 2 år (så som man har de första två åren också antar jag).



Står inget om Soc.



Det lustiga är att alla jag träffat IRL har nämnt detta med soc men inget om körkortet.



På polishuset fick vi noll upplysningar om någonting. Vi fick inte veta varför vi var där (vad vi gjort) och inte vilka konsekvenser detta kommer att få.

2011-02-28 @ 21:50:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: qat

Jag trodde det ingick i rättigheterna att få veta varför man kvarhålls hos polisen. Jag skulle verkligen blivit helt sinnesjukt galen om jag hölls "inspärrad" utan att jag förstod varför. Helt vansinnigt!



Finns det NÅGON som kan ha varit vittne till vad som hänt? Låter hemskt hela allting... :(

2011-02-28 @ 22:26:05
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vi har frågat dem vi var med men de har ingen aning. Min syster såg oss dansa och så gick hon på toa och när hon kom tillbaka var vi borta :-/

2011-02-28 @ 22:31:06
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Pinglan

Ni kan ha fått GHB i er som varken luktar eller smakar och med det kan man bli näst intill medvetslös. Den kallas för våldtäktsdrogen, det säger ju sig självt varför den gör det. En medvetslös tjej som inte kommer ihåg någonting är ju det bästa bytet för att kunna göra vad man vill med henne. Jo glömde en sak, GHB försvinner ur blodet inom 8 timmar. Inte lätt att bevisa någonting då!!! :/

2011-03-01 @ 16:11:57


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback