Babbel en dag som denna...

GAH så jäkla jobbigt utan telefon... ja alltså sim-kortet blev jag ju av med igår morse. SKITKUL. Inte. Har beställt ett nytt men det tar ju sin lilla tid så att säga.

Känner mig naken och så undrar jag ju hur många som försökt nå mig sen dess :-/

VILL HA TELEFON IGEN!

Apropå provtagning så har jag iaf varit och lämnat u-prov idag även om det kanske är lite sent. Halva dagen idag har jag mått som igår alltså frossa och influensakänsla men det börjar äntligen släppa. Ingen aptit idag men å andra sidan åt jag både frukost, Burger King-"mat" och pizza igår så det går väl ingen nöd på mig precis hehehe.

Tänkte ta mig en NOKA-shake snart. Bra och nyttigt även om man inte ska gå ner mer i vikt men vill hålla vikten utan att för dens skull äta "ingenting" så som jag gör ibland. Idag har jag fått i mig 5 koppar kaffe bara. NOKA innehåller ju iallafall en massa som är bra för kroppen.

Nej nu har Elmer ätit färdigt sin middag så jag måste fixa i ordning honom. Ska nog lägga honom om en stund. han känns varm och supertrött. I morse hade han några märkliga prickar i blöjområdet, har inte bytt blöja sen han kom hem så jag undrar om de är kvar. I övrigt har han blivit VÄLDIGT fin i blöjområdet nu jämfört med hur illa det var förrut. han har en del prickar och även på halsen (sådana han hade i höstas).

Har ni sett att jag bytt header i bloggen? Inte? Nä då får du väl trycka på F5 då så får du se :-))

Hej hej :-)

Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

Jobbigt, jobbigt utan mobil....



Och bilden på dig i headern är såååååå fin!!!!

2011-02-28 @ 18:04:49
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: thile

Jobbige dager for deg nu vennen.

Håper det ikke var for sent med u-provet.

Kjære deg, super snygg tjej i headern <3

2011-02-28 @ 18:29:35
Postat av: maria

mycket snyggare header! eftersom du ser mkt snyggare ut på den <3

2011-02-28 @ 18:52:13
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va snygg du var på nya headern. Du ser så otroligt vuxen, klok och vacker ut. =)



Mvh.

2011-02-28 @ 21:30:02
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Telehoran-Livet på Linjen

Tycker ärligt talat att du ser snudd på elak ut på det nya kortet i headern, du är mycket finare med lite rundare ansikte, därmed inte sagt att du inte är duktig som gått ner, det är du. Men jag tycker att vinkeln och minen ihop med det numera ganska spetsiga ansiktet gör att du ser mindre söt ut än innan. Men trivs du själv så är det huvudsaken.

2011-02-28 @ 21:50:43
URL: http://telehoran.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag siktar inte att se ut som en söt & snäll flicka utan snarare skanky hoe ;-) hahahaha nä men jag tycker själv att jag är finare nu än när ansiktet var runt. Passar min personlighet betydligt bättre också. Jag ÄR vass, arg och kantig och jag har ett kantigt namn: Rebeckah.



Jag är inte mjuk och mesig och heter Anna. Eller Camilla för den delen som var det jag hette mina första 12 år innan jag bytte.

2011-02-28 @ 22:01:44
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Nej, jag tycker du ser jättefin och "lite mer vuxen" ut på nya headern.

2011-02-28 @ 22:32:22
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad f-n är det för fel på Anna nu då? ;-) Var det det mesigaste namnet du kunde komma på? ;-)

2011-02-28 @ 23:41:20
Postat av: Annette

Men du, på nya lilla kortet här uppe till vänster är du JÄTTEVACKER!Gud vad fint med lite volym i håret, passar dig skitbra.

Gillar kortet i headern också!

Är lite allergisk mot hänga rakt ner alt. slickad tofs-hår, så jag tycker de här nya frisyrerna är kanon!

2011-02-28 @ 23:47:33
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha nädå Anna är inte mesigt ;-) meen mjukt och snällt :-)

2011-03-01 @ 00:03:32
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: balla

heej du är en såånn braa mamma har inte sett bättre mamma, du är såå duktig hoppas ni lever lyckliga ialla era dagar victor och alvin och elmer ärrr så sötaa och rar barn hoppas ni lever lycklig är sååå sorgsen att din sötaaa son har ett sjukdom men jag hoppas värkligen at han mårrr jätte bra och att han älskar sitt familj och att varje dag blir det öventyr för honom ta väll hand om honom och jag ÄLAKR NÄR DU LÄGGER UPP SORGSNA VIDEOS TEX PÅ DEN LILLA KILLEN SOM DOG, JAG VILL JÄTTE GÄRNA ATT DU LÄGGER UPPP MER SÅNA VIDEOS LOVEEEE YOUR BLOGG THE SWEET MOM YOU ARE SOO NICE AND I LOVE YOU and your blogg love ya byebye <33333333333333333 :) :) :)

2011-03-05 @ 18:41:49
Postat av: Anonym

heej du är en såånn braa mamma har inte sett bättre mamma, du är såå duktig hoppas ni lever lyckliga ialla era dagar victor och alvin och elmer ärrr så sötaa och rar barn hoppas ni lever lycklig är sååå sorgsen att din sötaaa son har ett sjukdom men jag hoppas värkligen at han mårrr jätte bra och att han älskar sitt familj och att varje dag blir det öventyr för honom ta väll hand om honom och jag ÄLAKR NÄR DU LÄGGER UPP SORGSNA VIDEOS TEX PÅ DEN LILLA KILLEN SOM DOG, JAG VILL JÄTTE GÄRNA ATT DU LÄGGER UPPP MER SÅNA VIDEOS LOVEEEE YOUR BLOGG THE SWEET MOM YOU ARE SOO NICE AND I LOVE YOU and your blogg love ya byebye <33333333333333333 :) :) :)

2011-03-05 @ 18:42:29


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback