Se den!

Om du kan se det här klippet utan att gråta är det definitivt något fel på dig. Fundera på den en stund. (Tillägg senare; okej, alla kanske inte lipar så lätt som jag, men byt ut mot "om du inte blir berörd")

Se den! Dela den på Facebook!





Länk att lägga på Facebook:

http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg



****

Uppdatering:


Jonah tackar för stödet:





Gilla den här sidan på Facebook:


Jonah Mowry we support you


░░░░░░░░░░░░▄▄
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
██████▀░░░░▀▀██████▀
░░░░░░░░░░░░▄▄
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
██████▀░░░░▀▀██████▀



Att visa var man står, att man stödjer, är inte bara för Jonah, utan för alla mobbade barn och kanske i synnerhet de unga som mobbas för att de är homosexuella, som Jonah ♥



░░░░░░░░░░░░▄▄
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░█░░░█
░░░░░░░░░█░░░░█
███████▄▄█░░░░░██████▄
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░█
██████▀░░░░▀▀██████▀

Kommentarer
Postat av: Kaiza

Jag grät inte men blev oerhört berörd. Fina fina killen. Det är så hemskt, det får inte vara så. Jag gör det lilla jag kan för att hjälpa honom genom att sprida denna vidare. Tack för att du visade den.

2011-12-04 @ 10:57:17
Postat av: Johanna

Jag grät inte men den berörde mig djupt. Stackars killen hoppas det blir bra för honom till slut!

2011-12-04 @ 11:14:43
URL: http://tohellandback.devote.se/
Postat av: Malin

alltså jag började faktiskt INTE gråta, jag blev mer irriterad och frustrerad!

var är hans föräldrar?! varför har han inte fått hjälp?! HUR kan ett barn bli så mobbat att det får ångest och börjar skära sig själv... redan från 1a klass på LÅGstadiet?! och nu börjar 8an och det fortfarande är likadant?!

HUR kan det få pågå?!



Jag har själv blivit mobbad i mellanstadiet OCH i gymnasiet.. båda gångerna hjälpte min mamma mig och situationerna löstes. Det var värst i mellanstadiet när jag varje dag fick höra hur otroligt FUL jag var... Att stå och redovisa inför en klass som bara skrattar åt en är INTE särskilt trevligt.. att de inte lyssnar på en och visar en den respekt man som människa förtjänar. FÖr mig har ALLA lika värde. Alla förtjänar att lyssnas på och respekteras. (nåväl ALLA är väl lite väl magstarkt, men vi pratar om folk som inte gjort något illa då..)



Idag är jag 28år och vissa saker har varit svåra att bearbeta men jag har kommit ifrån dem och det som var då, jag har fått kämpa för att ta mig ur det hela. Men jag har så svårt, för jag känner mig ofta utanför och annorlunda :/

Det är svårast om jag hamnar där jag inte känner någon-alls.



Det hände att jag blev slagen också, i mellanstadiet - av 2 killar.. men jag slog ändå tillbaka. Men ändå.. :/



Nåväl, det enda jag hoppas för är att mina barn ska SLIPPA sån skit som en annan har fått genomlida.

Barn kan ju vara såååå ELAKA mot varandra!:(

Förstår det inte heller.. :((



Nåväl, nogsvamlat!

Ha en trevlig 2a advent!

/malin



2011-12-04 @ 11:36:23
Postat av: thile

Den rørde meg dypt, for en fin kille :)

<3<3<3

2011-12-04 @ 15:44:17
Postat av: Anonym

Den rörde mig djupt. Jag skulle lagt in det som länk på facebook men vet inte hur man gör.

2011-12-04 @ 21:41:52
Postat av: Anonym

Vad sa han i klippet där han tackar för stödet?

Den är borttagen :(

2011-12-04 @ 22:02:42
Postat av: Anonym

Klippet har tagits bort från Yuotube. Att döma av kommentarer jag fårr när jag besökt sajten på facebook är det en bluffsida,

2011-12-04 @ 22:52:44
Postat av: EmilyHofman

Visst vet du att den är fake? http://youtu.be/MPrdUM9y5LU

2011-12-05 @ 09:18:00
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag anser inte den vara fake.



Han gjorde den för 4 månader sedan och DÅ mådde han så och kände så.



Han är en pojke på vad? 13-14 år?



Uppmärksamheten har stigit honom åt huvudet, vilket är himla trist, men uppmärksammandet av hans första film har skickat ut ett budskap större än man kan ana. Hans film representerar ALLA barn i hans sits!

2011-12-05 @ 09:30:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mia

Spelar ingen roll om den nu skulle vara fake, han tar iaf upp och berör ett jäkligt viktigt ämne!

2011-12-05 @ 11:21:53
Postat av: Linda

ja fy fan! fejk eller inte, mår illa, för sånt här händer och det finns med största sannolikhet barn som mår som han. han ser ju inte ut att hitta på direkt, nä fy fan jag tror detta är så sant det kan bli- tyvärr ♥

2011-12-05 @ 15:09:21
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Lena

När jag såg denna brände det i ögonen. Jag har själv en som på¨14 som är mobbad... VAR mobbad i skolan. Det skulle lika gärna varit min egen grabb som satt där.. Han berörde mig verkligen.

2011-12-06 @ 19:22:43
URL: http://havreflarn.bloggsida.se
Postat av: Joline ensamstående mamma till två!

jag började gråta, klart man blir berörd. men sen har han ju gjort en till video där han berättar om hur bra liv han har, hur omtyckt han är i skolan osv.

men det är sådär för många barn och ungdommar så jag hoppas ändå det berör dem som utsätter andra för mobbning!

2011-12-11 @ 12:06:18
URL: http://mamiij.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback