Hej igen, nu är jag här.

Godmorgon världen!

Underbar helg hemma hos Rachel och Hailey, mitt andra hem. Känner mig mer hemma där än hemma hos mig, mitt hjärta är där. Hailey har inte mått bra. Inget som utomstående skulle förstå eller ens se, men vi som älskar henne och känner av hennes inre i våra själar vet och hon talar till oss med blicken. I gårkväll började kramperna igen.

Jag var tvungen att åka hem så jag kunde ta mina egna små hjärtan här på morgonen och gosa med dem och ha dem en stund så jag kan lämna dem på dagis nu om ett tag. Sen har jag min första lektion idag *ser fram emot*. Måste gå till studievägledaren och ordna upp mitt schema och de kurser jag ska gå, så att allt verkligen är okej inför årsskiftet så jag kan börja på högskolan.

Till helgen har jag alla mina tre pojkar hemma <3 Det ser jag också fram emot.

Hade en ryslig dröm i natt; jag drömde att jag tappade flera naglar i sömnen (gjorde om dem på Luxury Nails i Borås i lördags) och vaknade och var helt förstörd och det gick inte att fixa. Hua, kvalificerar sig nästan som en mardröm...

Lite mera kaffe nu bara så är dagen igång! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det akryl naglar du gjort? Vad fick du ge för det?

2011-08-22 @ 08:05:33
URL: http://www.mrsannah.blogspot.com
Postat av: thile

Lille hjertet, Hailey ♥ ♥ ♥

All verdens, varme tanker til Hailey og familien hennes.

Så spennende tider du går i møte vennen. Ønsker alt godt for deg og dine ♥ ♥



Klem

2011-08-22 @ 10:24:33
Postat av: Anette

Huja - det är också min mardröm att mina naglar ska gå av och inte kunna lagas - vilket problem.

Dina är jättesnygga - vad får du ge?



Kramis och lycka till i skolan i dag.

2011-08-22 @ 11:01:27
URL: http://kryssningsfartyg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Alltså, är du ens säker på att du kommer in på dina betyg? Även om du har en 4 eller MVG i alla ämnen så är det liksom inte en garanti att du kommer in........

2011-08-22 @ 15:36:52
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja, det är jag.

2011-08-22 @ 15:38:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Nathalie

Alltså, man kan ALDRIG vara 100% säker på att man kommer in :S



Så förvänta dig inte för mycket, så slipper du bli besviken.

2011-08-25 @ 21:57:53
Postat av: Carin i Umeå

Haha, men ORKA??!! (Ang den sista kommentaren här ovan.)

2011-09-17 @ 14:08:59
URL: http://carinslillalada.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback