Härliga citat, har du några?

Har du några bra citat? (klockrena med humor)? Dela gärna med dig :-) Här är några jag sprungit på senaste dagarna på Facebook:


"Life is like a dick. It's short, but seems long when it gets hard."

"Life is like a dick, when it get's hard, fuck it."

"You better put a condom on - if you're gonna act like a dick, you need to dress like one."

"Laugh at your problems, everybody else does..."

_____________


Inte så mycket humor men här är några av mina favoritcitat:


"Sometimes we put up walls, not to keep people out but to see who actually cares enough to break them down"

"I make milk. What's your superpower?"

"Homosexuality is found in over 1500 species. Homophobia is found in only one. Which one seems unnatural now?"

"Be yourself, cause everybody else is taken"







Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ett som jag lever efter!

Har inte kommit på det själv men här kommer det:



"Varför nöja sig med att vara besvärlig när man kan vara helt jävla omöjlig?"



Så jävla bra tycker jag!



Tack för att du delar med dig av din vardag med oss...

Är här varje dag men har nog aldrig sagt hej innan, så då gör jag det nu då.

Hej från Marie i Värnamo

2011-08-15 @ 16:01:57
Postat av: Anna

min favorit är:

when i die i will come to heaven, cause I alredy done my time in hell

2011-08-16 @ 09:29:04
Postat av: Andrea

Sex is like pizza.

when it's good it's really good,

when it's bad it's still pretty good



:-D

2011-08-16 @ 22:33:12


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback