Det går bra nu...

En bra dag idag! Lite PLUS i livet! *chock*

Har varit iväg och pratat med kirurgen idag och det ser lovande ut, blir nog operation (mer om det längre fram). Måste bara iväg på en jobbig och trist undersökning på torsdag först innan jag får slutgiltigt besked om hur det blir.

Om ett par timmar ska jag iväg med Alvin på 4-årsbesiktning och det ser jag fram emot :-) Hoppas han är samarbetsvillig bara, men det brukar han vara så det är nog lugnt.

Har pratat med skolan idag med och yes jag "kom in". Sökte liiite sent till den här komvuxterminen (förra veckan hahaha) men det löste sig så på fredag börjar jag börja plugga igen och nu jävlar SKA det bli sista terminen på Komvux och jag SKA börja sjuksköterskeprogrammet efter nyår. Jag HATAR att gå hemma, jag HATAR att vara sjukskriven. Det bryter ner mig totalt, får mig att känna mig värdelös, som att jag är en belastning utan värde och inte borde finnas. OBS! Hur JAG känner om MIG, inte hur jag ser på andra som inte kan jobba eller gå i skolan! Det är två väldigt olika saker.

Har även pratat med Öppenpsyk om min egenpåhittade sovdos (min Lamictal 450 mg + 20 mg Oxascand) som både får mig att somna och sova bra och även om det är en rätt udda lösning på sömnproblem (de fungerar inte var för sig, bara i kombination) så ska jag "få lov" fortsätta med den och få nya recept.

Nej, nu ska jag vika tvätt och diska innan jag ska hämta Alleballe :-)

Kommentarer
Postat av: Emily

Nyfiken i en strut som jag är! Berätta mer om Operationen!! :)

2011-08-16 @ 11:32:07
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: thile

Jeg gillar din beslutsomhet!

Du kommer fiksa dette, jeg vet, jeg kjenner det i hele meg. Heia, heia!!

Break a leg (vil ikke si - lykka til).

Jeg tror på deg, men herlig venn.



God styrkeklem.

2011-08-16 @ 13:51:09
Postat av: Elin i Malmö

operation? Jag har nog missat nåt? MEn det låter som nåt positivt iaf :-)

2011-08-16 @ 15:25:00
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Skönt att få börja plugga!

Ha en fortsatt trevlig dag idag! :)

Kram

2011-08-16 @ 15:32:54
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det är lugnt Elin, du har inte missat :-) det här var första gången jag nämnde det :-)

2011-08-16 @ 15:42:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Vad skönt att ha en sån förstående läkare, det hoppas jag på att få när min slutar nu till hösten. Nu är det att han är läkare och vet bäst, och vägrar att lyssna på vad jag har att säga om min medicinering och hur den funkar. Eller snarare inte fungerar.

2011-08-16 @ 16:22:14
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Linda w L2K - Från botten till toppen...

Åh, vad härligt att läsa ett så positivt inlägg!!! <3

2011-08-16 @ 22:22:04
URL: http://l2kw.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback