Dålig känsla

Tyst här i bloggen nu så jag ville bara skriva några rader om varför.

Dels har jag fullt upp här hemma med grejande, fixande, städande osv, men sen är det också en massa runt omkring som händer eller kanske mest är på väg att hända. Något stort och hemskt är på ingående, det känner jag i hela kroppen och själen. Jag kan inte förklara känslan bättre än att jämföra med den där känslan, spänningen i luften, som man kan känna precis innan ett rejält åskoväder. Det är nära nu.

"Vad lallar hon om?" Ja, jag kan inte säga mer än så, det är för mycket som ligger och gror och skulle kunna hända när som helst.

Jag hade en så extremt stark känsla i mitten av maj att något var på väg att hända, något hemskt och det känns som om det är dags nu, det är påväg och är mycket nära.

Några kommer sitta som frågetecken när de läser det här, kanske tycka att jag är skitkonstig. Andra kommer förstå precis vad jag menar ♥

Kommentarer
Postat av: sanne

Hoppas att du och de du älskar kommer ut hela på andra sidan av det hemska.

2011-08-12 @ 09:56:25
Postat av: Christer Romson Lande

Kram <3

2011-08-12 @ 10:08:55
Postat av: thile

Du finns i mine tanker, husk det, vennen min ♥ ♥ ♥



Varm klem

2011-08-12 @ 10:17:26
Postat av: Nadia

Tycker du är fruktansvärt stark :)

2011-08-12 @ 13:38:56
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Usch, jag får obehagskänslor när jag läser det här, ajg vet vad du menar. Men gäller det Elmer? Eller dig själv? Ofta kan man ana det (tycker jag iallafall men det är säkert olika). Eller någon annan?

2011-08-12 @ 20:25:20
URL: http://ansgarssyskon.se
Postat av: utlandssvensken

Frågetecken här... but that's ok. ;-)

Hoppas det är en falsk känsla!

2011-08-14 @ 03:17:25
Postat av: Kaiza

Usch den där känslan är allt för ofta sann- det man befarar infrias... iallafall för mig. Eftersom du känt den ett tag kanske du hunnit inta någon form av position som gör dig redo..hoppas att du förstår hur jag menar. Bäst av allt vore ju om det inte hände något alls förstås. Håller tummarna!

2011-08-14 @ 12:32:42
Postat av: Linda w L2K - Från botten till toppen...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-08-14 @ 19:48:38
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Linda

♥ finner inga ord ♥

2011-08-14 @ 20:37:20
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: m

Jag är en av dom som sitter som ett frågetecken..men skickar ändå iväg en stor kram. Tänker på dig ofta! KRAMAR

2011-08-15 @ 19:42:55
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: åsa

fattar precis!!! KRAM

2011-08-16 @ 10:20:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback