♥ Tro hopp kärlek ♥

Love in my garden today










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket vackert kort! Äntligen är våren här!

2011-04-11 @ 15:50:12
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com/
Postat av: maria

måste ju skriva då att jag har en bok med djurens betydelse i ;) om nässelfjäril står det "skapa en ny grund att utgå ifrån och lycka och harmoni kommer att infinna sig. min gåva till dig är att skapa och bygga något nytt"



<3

2011-04-11 @ 16:14:02
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Lotta Rhodin

Hej lilla hjärtat! <3



Det glädjer mig att du tagit ett ofantligt ansvar för dig själv, vilket jag vet att du gör VARJE dag, men detta var något i hästväg&världsklass! <3



Du, ska IGNORERA människor som säger typ: " Det är bara att skärpa sig även med diagnoser"



"Skärper dig" gör du ju för tusan 24 timmar/dygn!



Ni som uttrycker er på det viset kan verkligen inte förstår mkt här i livet.



ALL min kärlek&respekt till dig, barnen&övriga familjen&äkta vänner idag också, vännen! <3



2011-04-11 @ 16:34:49
Postat av: thile







2011-04-11 @ 21:18:14
Postat av: Sandra

Och störst av allt är kärleken!

2011-04-11 @ 22:11:20
Postat av: Linnéa

Vilka vårkänslor man får!! Lägg gärna ut fler sådana bilder! Känns som om du borde bli gladare av att vara ut och fotografera våren ibland! :) Det är i alla fall något som får mig att känna mig bättre :)

2011-04-12 @ 23:13:49
URL: http://liinneasvensson.myshowroom.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback