Mitt hjärta ♥




When the rain
Is blowing in your face
And the whole world
Is on your case
I could offer you
A warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows
And the stars appear
And there is no one there
To dry your tears
I could hold you
For a million years
To make you feel my love

I know you
Haven't made
Your mind up yet
But I would never
Do you wrong
I've known it
From the moment
That we met
No doubt in my mind
Where you belong

I'd go hungry
I'd go black and blue
I'd go crawling
Down the avenue
No, there's nothing
That I wouldn't do
To make you feel my love

The storms are raging
On the rolling sea
And on the highway of regret
Though winds of change
Are throwing wild and free
You ain't seen nothing
Like me yet

I could make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends
Of the Earth for you
To make you feel my love


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer bloggen handla om barnen och allt igen? Känns som att den har blivit så mycket sämre.. Antingen handlar det om hur dåligt du mår, eller om hur överlycklig du är. Eller massa låttexter

2011-04-29 @ 18:43:45
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja-a du :-) den handlar om precis det JAG vill att den ska handla om :-) jag fyller min blogg med det innehåll som jag själv för tillfällt vill fylla den med. Min blogg har jag för min skull, ni andra får gärna ta del av den men jag fyller den inte med underhållning för er :-) Det är fritt fram att läsa vissa inlägg och hoppa över andra eller att helt låta bli att läsa bloggen.



Din fråga blir lite som att ifrågasätta vad man skriver i sin dagbok och när man ska skriva om något annat hehehe



Ha en trevlig helg :-)

2011-04-29 @ 18:47:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Anonym när fan är det sagt att det ska handla om barnen? Det är väl ändå Beckahs blogg där hon skriver vad hon vill...

2011-04-29 @ 18:55:50
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Cata L

Detta är en av mina Bob Dyland -favoritlåtar. Det finns en annan inspelning -bland otaliga olika varianter/artister - som berör på ett speciellt sätt. Lyssna gärna här:

http://www.youtube.com/watch?v=VFAZ6TvK-3c



F.ö. vill jag bara uttrycka min respekt för dej. Återkommer längre fram.

Styrkekram från Cata L

2011-04-30 @ 08:10:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback