Jobbig morgon :-(

Helvetesmorgon :-/ okej inte så stressigt men värk i hjärtat har jag haft :-( min lille gullige bebis som litar på mig och tror att jag inte vill honom ont och som verkligen verkligen inte förstår varför jag är så elak mot honom :'-(

Elmer fastar och är så himla himla törstig och ledsen, bara gråter, går med en tom mugg och ropar efter BATTE. Ja, han fick lite när han vaknade, han halvspydde slem av törst. En kall och hjärtlös människa hade kanske kunnat ignorera hans gråt men jag kan inte, vill bara gråta själv av att han är så ledsen. Han följer efter mig och gråter. Nu ligger han under sin stol på golvet, helt tyst och stirrar uppåt.

Ja, vi ska då alltså till Borås strax för provtagning. Bara dumpa Alleballe på dagis först. Hahaha Balle är redan väldigt noga med vad han ska ha för kläder :-) det jag tar fram duger typ aldrig längre han blir skitarg och strejkar och går och tar fram andra kläder som han tar på sig. Jisses. Victor BÖRJADE bry sig när han var typ eh ...11 år eller så.

Jahapps, det var väl lite om vår morgon och vårt dagsschema.

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars lilla kille :( fy så jobbigt!! men snart får han dricka och äta igen men förstår mycket väl att det måste vara en plåga att se...

2011-04-06 @ 07:50:33
Postat av: maria

verkar gå i den generationen med envisa barn och kläder. min bemo ska med välja själv nu och intre ens min äldsta bryr sig än.

hoppas provtagningen går bra och att lillskrutt inte blir allt för ledsen, eller mer än han redan är

2011-04-06 @ 08:01:10
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars lilla Elmer =( Kan tänka mig vad det ska göra ont i mammashjärtat =(

2011-04-06 @ 08:16:55
Postat av: thile

Lille fine mamma og stakkars kramgoe Elmer. Ikke rolig i det hele tatt :/

Styrkeklemmer og tommelen opp idag!

2011-04-06 @ 09:44:00


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback