Ibland får jag till det (hahaha vet vad DU tänker nu och näää!)

Dagens visdomsord:

Religion är som en kuk. Det är okej att ha en och det är okej att vara stolt över den, men snälla, dra inte fram den ute bland folk och börja vifta omkring med den. Och SNÄLLA försök inte trycka ner den i halsen på folk utan att fråga först!

/Beckah, agnostiker


Okej, inte mitt påhitt men väl min översättning :-P






I brist på bättre bilder hivar jag in ett par gamla på Alleballe :-) <3

...och jaaa jag brukar faktiskt byta blöja oftare än EN gång om dagen. Den bara SER överfull ut :-) Det var den inte ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha. men det är okej att vifta med annan ståndpunkt, t.ex ateist eller agnostiker bland folk?

känns som feltänk.

2011-04-30 @ 22:31:56
Postat av: Kimme

Hahahaha,klockrent!Aldrig hört det förr men så sant så.

2011-04-30 @ 23:58:10
URL: http://www.familjennissen.com
Postat av: m i osd :)

Hehe.. ack så kloka ord. Och ack så vitsigt med bilder på Alleballe.. haha.. Morgonen börjar med ett leende för min del! :) ;)

2011-05-01 @ 08:32:11
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tänker inte på att du kanske har en oannan läsare med kristen livssyn. Du kräver att man ska ha förståelse för dig hela tiden. Du av ngn är en stor kuk.

2011-05-01 @ 10:05:53
Postat av: Linda

haha :) så där ser mina barns blöjor ofta ut :D

2011-05-01 @ 12:53:16
URL: http://underbarastelinda.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Anonyma: LITE skillnad på att predika och tvinga på andra sin religion och att berätta att man är agnostiker, muslim, kristen eller vad fan man nu är. Som det står; man får gärna HA en religion och vara stolt över den men man ska inte försöka tvinga på andra den som inte vill.



Gör om - gör rätt. Läs igen, sååå svårt är det inte att fatta innebörden av det jag skrivit.

2011-05-01 @ 13:06:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sexexperten

Word!



Jag är själv troende, men jag delar bara av mig av min "kuk" till de som vill smaka på den ;)

2011-05-01 @ 13:48:35
URL: http://letstalkaboutsexdarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skojar du beckah - och i så fall om vad?

Jämförelsen mellan en religiös tro och ett könsorgan???

2011-05-01 @ 14:37:53
Postat av: Pia

Sitter här mitt i natten och kan inte sluta att läsa din blogg. Mycket spännande,intressant och tragiskt. Du är jätteduktig på att skriva. Läste mycket på familjeliv som du skrev förut , för några år sedan. Har även läst om dig i någon tidning.

All lycka till dig och din familj.

2011-09-05 @ 00:28:17


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback