Hej hej, lite text också bland alla bilder ;-)

HAHAHAHA gjorde en jämförelsebild med nya bilderna och lite bilder på mig från 1,5 år sen. Maaaj Gaaad! Kan inte ens med att lägga upp för jag vill inte påminna någon igen. Huuur kan man ändras sååå mycket? :-o

Okej, jag är inte någon supersnygging nu heller precis (oavsett vad ni säger, det här är MIN åsikt!) men shiiit vilket spöke jag varit. Kan inte tro att det är SANT och det värsta är att DÅ BRYDDE JAG MIG INTE, det var inte förrän Elmer började bli bortåt halvåret jag började känna mig obekväm på riktigt och ville bli jag igen.

Okej, nog med självgodheten...

Vad händer idag (ikväll) då? Nä jag är lite låg (ganska mycket) idag, försöker hålla ihop mig. Ska hem till syster A strax så ska vi laga mat och äta ihop, två deppisar som försöker pigga upp varandra blir det idag. Ska nog tvinga henne att titta på en komedi också :-) det blir nog bra.

Sen hem och lägga Elmer för natten och så får jag plugga. DET är ju ångest om något! Vardagsångest alltså, så där slarvigt som folk i allmänhet använder ordet ångest. Det är INTE det jag menat sista tiden när jag skrivit om ångest. Då har jag menat äkta ångest. Det finns många ord som missbrukas på det viset. Chockad, deprimerad, ångest, panik osv.

Nä nu har jag inget mer att babbla om för tillfället.

Jo just ja, det är en STOOOOR DAG IDAG men det förtjänar ett eget inlägg så jag tar det senare <3 <3 <3

Uppdatering:
Det stora är alldeles för ljust och fint, klarar inte att ta det idag. Är på botten idag.

Kommentarer
Postat av: dajana

shit vad fin blogg. :)

2011-04-03 @ 17:08:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas du har haft en kanon helg!

2011-04-03 @ 17:32:17
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jooooo vi vill visst påminnas! Släng upp jämförelsebilden! :D

2011-04-03 @ 17:51:45
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: sandija-fotografier

Fin blogg! :D

Klicka gärna in en döv tjej fotograf blogg.

Om du inte intressant, så jag ber ursäkter att störa dig. =)



hoppas att du ha det trevlig ikväll. =)

2011-04-03 @ 18:22:47
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Jema

Förut använde jag ordet ångest jätteofta men det var innan jag visste vad det innebär. Hoppas att du snart känner dig gladare igen.

2011-04-03 @ 18:50:07
URL: http://Jemamedlivet.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback