Glad Påsk :-)

mms_img58196 (MMS)

Glad Påsk :-)


Kommentarer
Postat av: JohannasAlex

Sötingar <3

2011-04-22 @ 18:29:09
Postat av: thile

Goa charmisene <3<3 Glad påsk!

2011-04-22 @ 18:33:29
Postat av: Anna

Glad Påsk Beckah!!

Önskar att du fr må riktigt bra under påsk! Annars oxå givetvis.



Underbara pojkar du har!! Du gör ett bra jobb.

2011-04-22 @ 18:35:17
Postat av: Gabriel

Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är ensamstående pappa till två grabbar.. Har själv precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style.. Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

2011-04-22 @ 18:58:09
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Linda

kram o glad påsk till dig och dina fina killar!!!!

2011-04-22 @ 19:11:52
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Jennie Andersdotter

Gabriel vad är det som är inspirerande med beckah? Alla självsatta diagnoser. Hennes München by proxy? Hennes failande till att bli något i livet. Eller är det hennes otacksamhet till samhället :) bara nyfiken.

2011-04-22 @ 19:20:41
URL: http://Jagochdu.bloggspot.se
Postat av: Anonym

Fjäsk fjäsk slicka röv Fan va mycket fjäsk det är här inne! Anna. Seriöst? Vad är det för "bra" jobb hon någonsin gjort? Hoppas ditt inlägg var ett skämt.

2011-04-22 @ 19:33:58
Postat av: Anna

Anonym:



Du får tycka och tro precis vad du vill... I don´t care!!!! Tänker inte lägga mycket mer tid på någon som är så ryggradslös att de inte ens lämnar ett namn,sparkar på någon som redan ligger ner osv...



Du får inte mer respons än så här från mig för det är helt enkelt inte värt det. Förmodligen kommer du fortsätta spy galla va man än svarar dig...

2011-04-22 @ 20:29:50
Postat av: Frida

Anonym 2011-04-22 @ 19:33:58

På vilket sätt var det där konstruktivt? Ifall du missat det (hur man nu kan missa det eftersom du verkar ha läst iaf ett par inlogg av bloggen) så har beckah problem. Hon gör ett fantastiskt lysande jobb just bara genom att hålla sig levande. Hennes söner vill ha sin mamma kvar! Hon gör ett enormt starkt jobb genom att använda sin erfarenhet av sin egen (saknad av) relation till sin mamma och ser till att hennes barn inte ska fara illa (becka kan nog soc innantill efter sin trasiga uppväxt).



Vad får du ut av att klampa in här och skriva så? Vill du göra någon ledsen? VILL du såra någon? Jag förstår verkligen inte?! Om du tar illa upp/mår dåligt av att läsa här så kan jag hjälpa dig: klicka inte hit!



Till beckah:

Det har varit en enorm förändring av bloggens karaktär den

senaste tiden och jag har följt dig sen Alvin föddes (men typ aaaaaldrig kommenterat) känner verkligen med dig. Som småbarnsmamma har jag gråtit floder när jag har läst om din mamma-längtan och många gånger gråtit och velat krama om dig för att du är så stark trots att du är "trasig". Jag skulle så gärna vilja hjälpa dig men jag förstår att bara Beckah kan få

Beckah hel igen. Och jag hoppas innerligt att du lyckas! Du har det inom dig.



En stor kram till dig och dina fina grabbar!

Och du... Glad påsk!

2011-04-23 @ 09:11:25
Postat av: malin i osd :)

Glad påsk fina ni!



(inte varit in här på några dar, å det är trist att se att du tvingats hamnat i nåt slags "försvar"..) Stor KRAAAAAM!

2011-04-24 @ 07:47:58
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Lisa (Sjubarnsmamma)

Mycket söta pojkar! Hoppas din påskhelg blir bra.

Pussa pojkarna

2011-04-24 @ 09:07:48
URL: http://www.sjubarnsmamma.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback