En ny dag, en ny vecka.

Var ju med en kompis till en fantastisk fotograf i Göteborg igår. Underbar dag, bara helt fantastisk och jag hoppas jag har turen och äran att få fler "modelluppdrag" framöver.


Pelle Larsson heter fotografen www.studiobild.se


Han tog en hel del porträttbilder på oss och och en del ...sensuella bilder :-) OBS! Strikt JOBB och inget annt ska jag tillägga, även om det inte ser så ut på vissa bilder ;-)



Foto och redigering: Pelle Larsson


Foto och redigering: Pelle Larsson



Också en bild på oss båda ;-) Fler kommer senare. Kanske idag. Den här är ganska snäll men jag älskar den:


Kommentarer
Postat av: ninemile

åhmy good....det var det FRÄSCHASTE trebarnsmamman jag någonsin sett!!!

Var tvungen att få det sagt...jag har vänner med ett barn som ser ut som gamla tanter;)



Kram och ha en härlig vecka=)

/Ninemile



http://ninemile.blogg.se



2011-04-11 @ 08:42:36
URL: http://ninemile.blogg.se/
Postat av: lollo

Oh lord, sexig bild! Längtar efter fler! Är det din nya kärlek? Kram

2011-04-11 @ 08:58:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Som sagt - detta är jobb, inte kärlek :-) modelljobb.

2011-04-11 @ 09:01:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma

Vad söt du är på bilderna :)

2011-04-11 @ 09:07:27
Postat av: thile

Vakker du er, vennen <3

Ha en bra uke:-)



Klem

2011-04-11 @ 09:21:56
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Haha du får oss andra slitna trebarnsmammor att vilja gå och gömma oss :) Kanonfina bilder.

2011-04-11 @ 09:46:34
URL: http://www.lilith.se
Postat av: valeria<3

Himla fina bilder! :)

2011-04-11 @ 10:35:45
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: rebecca

jättefina bilder! Tänk vad mycket några kilon mindre kan göra utseendemässigt och sen vad smink kan göra, helt sjukt! Kolla tex bara in de som är med i "Biggest loser" hur snygga de blivit i ansiktet (och kropp såklart) när de gått ner massa kilon, är ju förfan en helt annan människa. :)



nyfiken på om du fick bra betalt, intressant att veta hur mycket en nybörjarmodell tjänar per uppdrag. :)

2011-04-11 @ 11:41:24
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

Så fina bilder:)

2011-04-11 @ 12:09:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

F***n va snygga bilder..:)

Du är skit snygg!!

2011-04-11 @ 13:59:10
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag är så jävla glad över att du blivit hobby flata för nu behöver man inte vara orolig över att du ska sätta fler försvarslösa barn till värden. Bra jobbat. :-)

2011-04-11 @ 16:47:25
Postat av: Cissi

Jag är så jävla glad över att du blivit hobby flata för nu behöver man inte vara orolig över att du ska sätta fler försvarslösa barn till värden. Bra jobbat. :-)

-------

Ina

Så du anser inte att lesbiska har rätt/kan skaffa barn? Är det synd om barn till homosexuella? Inskränkt och illa genomtänkt kommentar att slänga ur sig. Vad för värd lever du? Inte samma värld som mig i alla fall.



----

För övrigt är det så lätt att knappa in lite taskiga ord när man sitter vid datorn, är en helt annan sak att säga det direkt till någon.

E lite som skitsnack bak ryggen.



2011-04-11 @ 22:14:14
Postat av: Laika

Sexy Mama! Jättefina bilder!!!

2011-04-11 @ 22:14:48
Postat av: Ina

Nej, har ingenting emot lesbiska. Var inte det jag skrev, :-) Jag skrev att jag är GLAD att beckah är hobbyflata så hon inte kan bli gravid och skaffa fler barn. Har ingenting med lesbiska att göra. Endast min syn på Beckah och att hon inte ska ha barn.

2011-04-11 @ 23:30:20
Postat av: Pauline

Hej...

undrar bara om du har en bärsele av typen ergonomiska bärselar till salu??? Typ becco butterfly eller liknande...är ute efter en och vet hur noga du varit med att ha bra sånna saker.../Pauline

2011-04-13 @ 08:49:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback