Med i en massa tidningar

I höst får ni se mer av mig ;-)

Ett helt gäng (okej, egentligen bara 4) tidningsreportage av varierande storlek är inplanerade. Eller rättare sagt; ligger färdiga och väntar på att just dessa nummer ska gå i tryck. Vilka tidningar och när och vad det handlar om håller jag hemligt just nu :-P

I början av veckan blev jag kontaktad om att vara med i en filminspelning för en informationsfilm. Hade varit SKITKUL och jag önskar att jag hade kunnat men jag fick tacka nej eftersom det skulle innebära att jag måste åka till Stockholm på måndag och det funkar inte riktigt med barnen och min skola :-/ SURT! Hoppas de hittar någon annan som är nästan lika bra iaf ;-) ;-) hahaha skojar bara :-) det blir säkert toppen ändå :-)


Appropå media... jag har en glädjande nyhet!

RÄTT BEBIS VANN OMSLAGSTÄVLINGEN!!!!!

STOOORT Grattis till Nellie och mamma:
http://www.monstermalla.se


Kommentarer
Postat av: Myrkryp

Oh, spännande!! Hojta när tidningarna kommer ut, så att vi får läsa. :D Handlar det om Elmers LCH, eller om något annat?

2010-09-03 @ 14:00:12
URL: http://myrkryp.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback