Underbar vardagshumor x 2

Precis innan jag skulle gå hem från skolan idag såg jag den här störtsköna lappen på anslagstavlan:




"Må du som lagt dina smutsiga fingrar på min psykologibok brinna i skärselden!
Vänligen lämna den i receptionen omgående!
Med vänliga hälsningar
/Bitter Boklös Komvuxstuderande"


***

Sen måste jag visa bästa statusuppdateringen från Facebook också HAHA :-D en person på min vänlista hade skrivit denna status idag och den är ju bara helt underbar:


"Fick ringa receptionisten på Folktandvården och säga;
"Hej! Min man och dotter kommer strax till dig. Vill du vara snäll och tala om för min man att det är till öronläkaren vår dotter ska till idag? Han har glömt att sätta på ljudet på mobilen så jag kan ej nå honom. Vår dotter ska till tandläkaren, men det är inte förrän imorgon."
Hon skrattade säkert gott åt oss förvirrade småbarnsföräldrar..."

:-D

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha ha den sista var helt underbar..

2010-09-28 @ 16:43:40
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha!

När jag kom till Shell en kväll säger killen i kassan till mig: "Du ska köpa coca cola också, din kille ringde och sa det". pinsamt! :)

2010-09-28 @ 22:43:00
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Johanna: hahaha :-D

2010-09-29 @ 13:36:22
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback