Svaret på biopsin...

Frustrerande till max!

Jag kontaktade Elmers hudläkare igår och hon meddelade mig idag att svaret på biopsin inte kommit  och att hon inte är på jobbet förrän på måndag och att jag ska höra av mig då i början av nästa vecka.

Jag nöjer mig ju inte riktigt så lätt så jag ringde Patologen istället och frågade hur det går med Elmers prov och fick veta att provet är klart sen länge och dessutom skickat. OTROLIGT IRRITERANDE för naturligtvis fick hon där på patologen ju inte lov att berätta för mig i telefon vad provet visat.

Så jag bad henne skicka en kopia direkt till Borås och det skulle hon genast göra så imorgon eller på fredag kommer Borås få svaret så jag kan ringa dit och förhoppningsvis få veta.

Men det är ju KLART, svaret FINNS, det är bara att jag inte får veta! Jag vill veta NU NU NU!

För antingen är det LCH och då vill jag VETA det, eller så är det någon annan konstig skit som står på med palten för sådana prickar kan man inte ha i flera månader utan att det är något. NÅGOT är det ju.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad trist att det ska vara så =/ Jag håller tummarna för dig och Elmer att det är så lindrigt som möjligt!=)



Kramar!

2010-09-29 @ 14:00:57
URL: http://mariellelundh.blogg.se/
Postat av: Martina

Nämen! Förstår vad irriterande när man vet att svaret finns men ingen "har tid" att tala om det just nu...gaaah!

2010-09-29 @ 14:32:26
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Vad märkligt att du inte kunde få det av läkaren direkt... Åh vad jobbig den där väntan är. Hoppas, hoppas du får svar imorgon. KRam

2010-09-29 @ 15:39:50
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: maria

hemskt att det ska behöva vara så, att du ska få gå och oroa dig så länge och ännu mer irriterande att proverna varit klara en tid men ingen hör av sig



lider med dig kram

2010-09-29 @ 15:45:12
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Elin i Malmö

Men GUD vad irriterande! Och vad dåligt att låtsas som att det inte är färdigt!

2010-09-29 @ 17:14:58
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Elin; mmm skitjobbigt är det. Värre nu när jag vet att det är klart.



Dock tror jag inte det är hos Elmers hudläkare det felat. Så hon låtsas nog inte för hon har alltid varit helt superbra. Det måste blivit en miss någonannanstans, att svaret inte kommit fram till henne eller liknande.

2010-09-29 @ 17:20:16
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback