Svar på kommentar

Delar ur en icke godkänd kommentar:


"Finns det någon speciell anledning till att du drog på stort på Elmers födelsedag med kalas för hela släkten men på Viktors varken gav han ett kalas eller tårta. Fick Viktor födelsedagspresent ens?"


Jaha? Har det inte stått i bloggen så har det aldrig hänt, eller? :-) hahaha


Jag, precis som ALLA andra bloggare VÄLJER ut små fragment av våra liv, våran vardag, som vi vill/orkar lägga upp i bloggen och resten får läsarna aldrig se. Vaddå? Har du inte fattat det?  :-)

Victor hade både kalas och tårta serdu, jag bara orkade inte blogga om det. Jag har dock nämnt kalaset i bloggen.
Presenter fick han också minsann. Tänka sig! Runt 700 kronor i form av kläder, ett X-box-spel för 400 kronor (eller var det 500?), ett par filmer, nån skolgrej och en touch-mobil. Detta av mig alltså, om jag inte glömt något.

Därtill fick han 100 kr var av mina systrar, pengar även från sin farmor, ett spel och godis från Alvins och Elmers pappa, kläder från Alvins och Elmers farmor och så fick han säkert något från sin förra stödfamilj som han hälsade på.

Så du behöver inte bekymra dig så mycket och i fortsättningen kan du ju tänka lite längre än näsan räcker. Det händer saker i våra liv som aldrig hamnar i bloggen, märkligt va??

Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Ja dessa små ärthjärnor överallt. Jag orkade ej tillslut, måsta ju tyvärr låsa bloggen. Men nu känns det bra då jag vet för vem jag bloggar, dvs änglaföräldrarna o de med sjuka barn.

kram

2010-09-08 @ 14:25:29
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: thile

Åh, hva du må stå ut med :( sukk og stønn.....

Styrkeklem fra meg <3

2010-09-08 @ 14:29:01
Postat av: k

Haha herregud vad UPPRÖRD du blir över en sådan liten sak! Människan ställde en fråga! Tagga ner lite!

2010-09-08 @ 14:38:08
Postat av: Thessan

Men om jag inte minns helt fel så står det inte lika mycket om Victor därför att han själv sagt att han inte vill figurera så mycket i den? Har för mig iaf att Beckah skrivit det en bra bit bak i bloggen iaf. Sen tycker jag det är konstigt att alla tror att man skriver ut allting i sin blogg. Privatliv - hört talas om det?



Skönt att provet och det fixade sig :-) Hoppas Alvin mår bättre idag

2010-09-08 @ 15:02:09
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: Fia

Men det dem undrar är väll varför det inte är samma uppståndelse kring alla barnens födelsedagar, för det är väll ngt man bloggar om kan man tycka, sen tror jag att du gör grejer som du inte skriver om förstås....

2010-09-08 @ 17:03:07
Postat av: Lotta Rhodin

SUCKAR Har inte folk nåt bättre för sig än att haka upp sig på sånt de verkligen INTE har att göra med eller vet någonting om ens???



Jag VET att du ger ALLA dina barn lika mycket&är hur rättvis som helst! You go, girl! <3

2010-09-08 @ 17:58:03
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3

2010-09-08 @ 17:58:56
Postat av: Sofie

Nu har jag antingen missat något eller har du skrivit fel, men är det inte du som är Alvin och Elmers mamma? Jag känner mig lite förvirrad. :)

2010-09-08 @ 18:12:50
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Skulle bara kolla om ni var vakna ;-)



Haha kul att se att folk faktiskt LÄSER och inte bara ögnar igenom :-)



Nej, det var jag som inte var vaken, vette sjutton hur jag fick till mamma där? har ändrat nu, tack! :-)

2010-09-08 @ 18:28:32
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M

Glöm inte bort att Viktor är en stor kille och jag tycker att Beckah gör rätt som inte skriver lika mycket om honom i bloggen. För om jag har förstått rätt så vill inte Victor medverka lika mycket i bloggen, med tanke på att han är stor. Småbrödrarna är fortfarande små. Jag tror nog att det kommer till en punkt när Beckah väljer att inte skriva så mycket om sina barn, men jag antar att det dröjer en del år till. Jag känner inte Beckah, men jag tror att bloggen är ett sätt för henne att förmedla sina tankar till omvärlden och om det som hon går igenom. Jag har själv fyra barn och det går inte vara 100 procent rättvis i alla lägen. Men det betyder inte att man älskar sina barn mindre för det. Jag förstår att beckah blir upprörd även kommentaren om den äldstes födelsedag. Den insändaren har antagit en massa saker och skriver kränkande saker. Jag hade också försvarat mig som Beckah. Själv tycker jag att om man inte har något snällt att säga eller har "alla fakta på bordet" så får man avstå i från att skriva elaka och dumma kommentarer. Om ni inte gillar det som Beckah skriver så är man inte tvingad att läsa i denna blogg, man kan avstå också. Tack för mig./ M

2010-09-08 @ 18:40:18
Postat av: Christel

Visst kan man avstå från att läsa en blogg !

Min åsikt är dock att har man en öppen blogg så skriver man till alla och det medför också att det finns människor som tycker olika .... vilket är helt naturligt ..... Då blir det både positiva o negativa kommentarer....... Kan man inte ta det så låser man bloggen och ger lösenordet till de människor man vet har samma åsikt som sig själv .... Då behöver man aldrig bli missnöjd !!

2010-09-08 @ 21:14:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback