Snaaaark

Biologiprovet gick inget vidare i morse, fick till och med hoppa över en fråga och så fick vi tillbaka Naturkunskapsprovet lektionen efter och det var ju en katastrof - VG bara! Kändes inte alls kul med en sådan start på dagen. Vi fick inte se proven utan bara se resultaten, ska verkligen bli intressant att gå igenom sen för nu undrar jag ju hur det kunde bli så jävla misslyckat?!

Sen har vi haft matte som jag velat hoppa över för jag är så trött idag och därefter var jag och tittade på partidebatten i Assbergssalen (aulan). Jag har fortfarande ledig tid kvar som jag borde använda till plugg men jag känner mig bara för trött. Klockan 15 är det dagens sista lektion, engelska.

Just nu känner jag väldigt mycket för att gå hem och sova :-P men får ta och köpa en kaffe och stå ut istället. Kanske plugga lite till och med.


Kommentarer
Postat av: Ella

Var inte så hård mot dig själv, var nöjd med dina resultat. VG är ett bra betyg, och i synnerhet när du är ensamstående 3 barns mamma. Bättre att gå ut med flaggan i topp och må bra än att sina egna prestationskrav sänker en...Du ska räcka till mycket och många, kom ihåg det! :-)

2010-09-15 @ 17:06:12
Postat av: Maria - Mamma till två

Men VG är väl jätte bra?

Jag skulle vara jätte glad om jag får G på kommande prov.. Fast det är klart, det beror ju på vilka krav och förväntningar man har på sej själv.



Jag tyckte du var duktig som fick VG iaf =)

2010-09-15 @ 18:23:19
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Linda

nä vad trist att höra!!! jobbar man med barn är det faktiskt ens skyldighet att se till att barnen har bra kläder på sig! OM det nu inte ksulle finnas får man låna ihop till det av andra barn. Du måste tala med dem att såhär får det verkligen inte vara!!!

2010-09-15 @ 18:24:19
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Marie

Vg va ju bra betyg.

2010-09-15 @ 19:49:11


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback