Rasister och kommunister - NEJ TACK!

Känns bra att jag gjort vad jag kunnat för att förhindra både kommunister och rasister vid makten. Hoppas på att majoriteten lagt sin röst på samma sätt.

GUD vilken tur att jag förtidsröstat! Jag är helt död idag. Jag har ju varit förkyld i 6-7 veckor någonting. Oftast bara hosta och lite snuva men då och då har det blossat upp lite mer och nu är det värre än någonsin sen ett par dagar tillbaka. Jag är SKITDÅLIG! Huvudet sprängs snart av smärta, hemsk hosta, täppt och snorig, feber och frossa och hela kroppen gör ont, illamående, trött osv osv.

Men jag har haft jättetur för M har tagit barnen båda nätterna. De var här under dagen igår bara. Idag bor jag i sängen.

Hoppas jag mår bättre imorgon för jag har inte "råd" att missa mer skola :-/

Anyway... det jag mest vill ha sagt just nu är:

GÅ OCH RÖSTA om ni inte redan gjort det! Soffliggare borde skämmas!

Kommentarer
Postat av: Tania

Been there done that - FP

2010-09-19 @ 13:32:54
URL: http://takenine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Också skit förkyld, går aldrig över. Hoppas du kryar på dig snart :)



By the way: INGA FACISTER I REGERINGEN TACK!

;-)

2010-09-19 @ 14:01:09
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Tina

Ingen risk att jag skulle missa att rösta. Den som inte röstar har ingen rätt att gnälla sen tycker jag.

Vi får vara glada att vi har demokrati i detta land.



Jag kan meddela att även min röst gick till Folkpartiet.

2010-09-19 @ 16:30:59
Postat av: Kackerlacksmamman

Röstat! (såklart!) Usch, hoppas du blir frisk snart- du kanske borde kolla upp det, det lät ju ganska länge för en vanlig förkylning! Krya massa!

2010-09-19 @ 16:49:48
URL: http://kackerlacksmamman.blogg.se/
Postat av: Myrkryp

Röstat! Rödgrönt, givetvis.

2010-09-19 @ 18:09:12
URL: http://myrkryp.blogg.se/
Postat av: Mia

Hugaligen för förkylning :(

Håller med dig fy för soffliggare ALLA borde utnyttja den möjlighet de har att påverka ist för att klaga!

Krya på dig =)

Kram

2010-09-19 @ 23:48:10
Postat av: Anonym

min röst gick till sd

2010-09-20 @ 10:49:16
Postat av: bloglovinbyten-ja

Jobbigt med feber...:(

2010-09-21 @ 20:14:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Theres

Älskar att göra min röst hörd SD, SD, SD...Btw de har visst redan fått igenom att man får säga negerboll igen, suuuper =)

2010-09-21 @ 21:34:47
Postat av: Anonym

Haha du är så jävla blåst. Det är sådana som du som borde skämmas - ni förstör Sverige. Fast du tänker ju ändå ta livet av sig så du slipper den här fitt-alliansen. Bra tänkt där. Men tänk på oss som kämpar för mänskligheten, idiot.

2011-04-10 @ 13:26:14


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback