Myskväll

Idag har jag inte gjort NÅGONTING ...ALLS! Känns lite väl lyxigt för det var ju inte som så att det inte fanns något att göra, finns tusen saker att göra.

Men men det finns fler dagar :-P

Nu håller jag på att vänta på att klockan ska bli så pass mycket att M kommer och hämtar våra söner. jag tror han ska ha dem över natten, vi pratade om det igår men det blev inget tydligt svar så vi får se.

Jag och Victor ska gå hem till syster S och dit ska även syster A och tillsammans ska vi äta Tacos och se på film. Mysigt :-) och GOTT :-)

I helgen är det marknad här i byn Skene Marten alltså ;-) enda gången man ser fler än 2 pers samtidigt ute hahaha nä men typ. Det brukar vara smockfullt med folk överallt. Jag får se om jag går ner dit imorgon. Alvin ska iaf dit med sin farmor och jämngamle kusinen Jonathan.

Själv har jag massor att göra i helgen så vi får väl se hur mycket bloggande det blir.

Ha en mysig kväll hörrni :-)

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback