Jag mår jättedåligt

Som jag skrev häromdagen så är jag ju sjuk och nej jag har inte börjat må bättre. Helt sanslöst. Jag har nog aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv. Varför vänder det inte. Var till vårdcentralen igår och ja, det finns inget att göra. Hostdämpande gör bara att risken ökar för att bakterier samlas i lunorna och blir en lunginflammation. Bara att fortsätta hålla febern nere och vila.

Samtidigt springer dagarna iväg och jag missar asmycket skola. Jag har egentligen inte alls "råd" med det. Man kan ju tycka att jag kunde plugga hemma men ärligt talat så funkar det inte för jag tappar fokus och energi alldeles för lätt. Behöver vila hela tiden.

Jag har bott i sängen i flera dagar. M hade pojkarna största delen av helgen och igår var de på dagis. Jag fick bara kämpa mig iväg för att hämta och lämna och försöka stå ut timmarna på kvällen. Idag ska de till M iallafall. Jag MÅSTE till skolan imorgon för det är sådana där lektionspass som är förbjudet att missa med laboration. Det måste vända nu eller så får jag gå ändå på morgonen iallafall, hur jag nu ska klara av det.

Jag orkar inte mer, vill inte mer. Måste bli frisk nu.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch, låter inget vidare! Jag är också hemma och är sjuk, fast på bättringsvägen. Lider med dig att du missar så mycket i skolan. På mitt jobb finns det ingen som jobbar undan för mig, så jag har mycket att göra när jag kommer tillbaka. Suck!

2010-09-21 @ 11:56:58
URL: http://lovisaalbinsson.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Stackare!!! Skickar massoar av krya-på-dig-kramar!

2010-09-22 @ 15:53:18
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: thile

Åh, hjertat, usch, nu har du hatt nok. Krya på deg.

Styrke og varme tanker.

2010-09-22 @ 18:05:57


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback