It's over now!

Eller ska jag kanske skriva "It's over - for now" ;-)

Idag var tredje dagen som Elmer varit HELT och hållet fri från prickar :-) härligt! I måndags bleknade den sista pricken bort, på dagen 5 veckor efter att det började! Lite intressant för sist han hade LCH-prickar (när han föddes) så slutade det utvecklas nya efter 5,5 vecka ungefär :-) Så nu vet jag till nästa gång att jag kan räkna med ca 5 veckor mest troligt.

Så gött att det är över! Men nu undrar jag ju förstås om den här pågående förkylningen kommer att trigga ett nytt återfall som kommer komma här inom några veckor? Och om det händer, kommer det stanna i huden även den gången? ...Är inte livet med LCH helt underbart??!

Nej, jag ska försöka hålla mig positiv och tro på att han får vara fri ett tag eller helst för alltid nu.

Han är extreeeemt gnällig kan jag meddela, ruskigt kass i magen, snorig som sjutton, trött och så har han fått en bula på huvudet som jag håller på väntar och ser om den tänkt gå tillbaka (om han slagit sig) eller om det är något som måste kollas upp. De förra småbulorna han hade bör ha varit myggbett iallafall :-)

Alvin är rätt frisk nu däremot och båda har varit hemma idag för att vila upp sig men imorgon blir det dagis. GUD SÅ SKÖNT! Dagen idag har varit tortyr!

Nu ska jag ta de iordninggjorda smålortarna och lägga dem sen ska jag kika tv. Tror det är "halv åtta hos mig" och sen är det Partiledarutfrågningen och den ser jag fram emot!!! :-)

Kommentarer
Postat av: amanda :)

skönt ! (Y) <3

2010-09-09 @ 19:36:40
URL: http://amaandann.blogg.se/
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Härligt!!

2010-09-10 @ 09:08:51


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback