Inte prickfritt

GISSA om jag är trött eller trött???

Jag fastnade vid datorn inatt precis när jag tänkt lägga mig så skulle jag baaara kolla lite hur LCH-bulor på huvudet uppstår och storlek och sånt och eftersom de tycks kunna vara hur små eller stora som helst, bara poppa upp plötsligt och ibland se ut som ett vanligt myggbett så fastnade jag och var tvungen att läsa meeer och meeer och meeer även fast det känns som om det nog är myggbett Elmer har trots allt.

Kom i säng och somnade 02:30, precis samma som kvällen innan och det är lite för lite när väckarklockan ringer 07, det är lite över min gräns - iallafall om jag ska behöva göra något dagen efter ;-) ska jag bara vara hemma är det väl lugnt.

Elmer var pigg och frisk på morgonen, inte minsta tillstymmelse till feber så han fick gå till dagis. Kan ju inte hålla honom hemma för att näsan rinner lite bara. Victors näsa rann från han var ett par månader tills han var över 2 år - I STRÄCK och nu överdriver jag inte för så var det men det räknar inte jag som sjuk.

Men jag fick iallafall gå på biologilektion och nu efter har jag varit och handlat, fick skjuts av barnens faster :-)

Nu ska jag iväg på en "intervju" innan jag ska hämta på dagis :-)

Här kommer lite prickbilder från igår:










Kommentarer
Postat av: Linda S

Söööt han är!!! <3

2010-09-02 @ 13:08:01
Postat av: thile

Vårt vakre lille hjerte <3

2010-09-02 @ 13:55:55
Postat av: Stina

Men åh lilla gubben! Är han inte irriterad av dem?

2010-09-02 @ 18:11:00
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: qat

åh jag hoppas innerligt att det är bara myggbett eller något annat sånt där vanligt. Jag håller tummarna både för dig och elmer att myggbetten/prickarna/knölarna strax är borta. KRAM!

2010-09-02 @ 18:15:43
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

En fråga bara.. ÄR det Elmers bild på Facebook? Tänkte på de här qizzet ang hur många barn man ska få.



Ha en fin dag..

2010-09-02 @ 19:37:54
Postat av: Sofia

Jag är lite nyfiken på hur du har gjort när Elmer har börjat på dagis. Har du fått förklara för personal och föräldrar om hans sjukdom?

2010-09-02 @ 20:08:20
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Dumma prickar!!



Så lik han är dig på sista bilden. Ni är lika söta båda två!



Kram!

2010-09-02 @ 20:59:41
URL: http://www.annsann.com
Postat av: Rebecca

Sista bilden är sååå otroligt extra söt =)

2010-09-02 @ 21:23:35
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback