Grattis på födelsedagen

Igår fyllde barnens kusin Jonathan 3 år så grabbarna var iväg på kalas med sin pappa hos kusinen.


Jag hade såklart köpt en present att skicka med dem. Kan ni gissa vad? En tröja från Babykungen :-D jättekul att se sitt eget tryck i verkligheten också, tycker det blev kanonbra! Jag valde originalfärgerna med svart tröja och rött tryck, fast jag var lite sugen på att testa något annat. Typ vit tröja och rosa tryck??? haha nä tror inte Jonathan hade passat lika bra i det ;-)

Läs mer i det här inlägget: http://beckahbitch.blogg.se/2010/september/jag-har-designat-ett-nytt-tryck.html


Så här såg Jonathans tröja ut iallafall:





Stort grattis Jonathan! 17/9 2007


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad roligt! Vad fin den är :) KRam

2010-09-19 @ 08:32:47
URL: http://whattowear.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback