Utmanad

Jag gör aldrig utmaningar och tar aldrig emot award och sånt där men visst, ett par gånger per år kan det hända att jag gör ett undantag :-) Nu tex :-)


Jag har blivit utmanad av 10-barnsmamman Mirka :-)


4 TV-program jag ser på: Jag har inget jag bara MÅSTE se men väldigt många jag ser så där ibland eller till och med ofta. "Halv åtta hos mig", "Law & Order: special victims unit", "Navy CIS", "Criminal minds" är några exempel :-) jag gillar främst kriminalserier, sjukhusserier, dokumentärserier, byggprogram och matlagningsserier kan man säga.

4 saker jag gjort idag: haft engelskaprov, bytt sängkläder, ätit lunch på McDonalds och haft lektion i Svenska C.

4 saker som jag längtar efter:
att gå på syrrans 30-årsfest på lördag, att träffa Rachel och Hailey igen, att köpa bil och att börja sjuksköterseutbildningen.

4 saker på önskelistan: OJ svårt. Fred på jorden och att vinna 50 miljoner känns så löjligt så jag skriver några rimliga, aktuella och realistiska önskningar på min lista istället: en bil, att Hailey ska bli frisk, att få bra betyg till jul och att det ska bli skitkul på lördag.

4 saker som jag avskyr: svek, korkade människor, avundsjuka, orättvisa (visst är det roligt att ta med båda de två sista ;-) haha men jag menar såklart på kanske olika plan!)

Utmaningen går nu vidare till: De som känner att de vill. Av samma anledning som jag själv inte brukar göra sånt här så vill jag inte utmana någon specifik bloggare :-)

Kommentarer
Postat av: qat

Utmaningen antagen! ;)

2010-10-19 @ 16:09:18
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: iidaa

Jag kände mig lite manad, ;) så jag var tvungen o göra den :P

2010-10-19 @ 16:10:05
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tar du inte emot awards eller utmaningar?

2010-10-19 @ 22:20:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback