Snart kan jag se igen ...och köra bil :-)

Var och lämnade in glasögonen idag (Äntligen! TACK Nena för skjutsen <3) och fick veta att de skulle bli klara redan imorgon! Underbart! Jag var helt säker på att det skulle ta en vecka lixom. Fast ja, det har det ju gjort eftersom jag inte lämnade in dem direkt ;-)

Här i slutet av veckan ska min bil vara klar med och så har jag införskaffat en extra bilbarnstol så att jag har två nu :-) en Akta Graco Duoflex XTP och en Britax Secura. Det var Securan jag köpte nu, det är en 07:a och köpt av en som bor här i grannbyn ;-)

Barnen har Duoflex:ar i sin pappas bil  :-)



Britax Secura



Akta Graco Duoflex XTP

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Securan är SUPERBRA:):) Har min treåring i den ännu o hon sitter kanon!

2010-10-27 @ 18:05:17
Postat av: thile

Hurra!

2010-10-27 @ 21:31:35


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback