Prov å så

Sitter på datalektionen. Introduktion av Excel så det är inte direkt kärnfysik ;-) tar och bloggar och Facebook:ar lite istället.

Förrutom naturprovet så har jag även fått tillbaka det andra provet i Data grund. Det som handlade om datorns delar och sån skit. Fick 20,5 poäng av 21. Det halva poängavdraget var för att jag bara visste "Compact disc" på frågan "Vad betyder CD-ROM" men nääästan alla rätt iaf :-)

Imorgon är det dags för prov igen; Engelska. Fullt upp nu mitt i terminen :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Beckah

Jo för några dagar sedan så läste jag om att du skulle börja med NOKA, å nu undrar jag som så om du kanske skulle vilja köpa mina 2 paket?

Jag har paket med smak choklad och ett med jordgubb.

Ur choklad är det tagit 2,5 mått och ur jordgubb 3 mått.. Dom är alltså bara provade en gång, och då satte jag påsklämma på med en gång så dom har inte stått öppna..

Jag öppnade dom för 1 vecka sedan med målet att äta NOKA en period men jag fick inte i mig dom, konsistensen gjorde att jag inte kunde svälja utan att nästan få upp det igen! SÅ jag tänkte vi kan ju tjäna på det båda 2, du slipper åka till borås å handla å jag slipper slänga dom, jag bor ju också i skene så det är ju nära:)

2010-10-18 @ 10:10:50
Postat av: BeckaHBitcH.se

Om du har svårt för konsistensen:



Blanda pulver + mjölk som vanligt. tillsätt sen iskallt vatten i lagom mängd! Lägg in den i frysen tills den blir ordentligt kall (några minuter). Sen kan du enkelt dricka med sugrör och då är den som vanlig milkshake. jag tycker också den är för tjock annars. Det är en smaksak.



Hur mycket ska du ha för chokladen? Du har ju inte skrivit namn eller mail :-)

2010-10-18 @ 10:16:48
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Kul att det går bra för dig :)

2010-10-18 @ 10:23:51
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: caarro

Har du gått gymnasiet? Isåfall, vilken linje?

2010-10-18 @ 15:10:16
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nej, jag har inte gått gymnasiet.

2010-10-18 @ 15:54:19
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Niclas L

sv; Tack så mycket =)

Det kan vi säkert ordna! Får dock bli efter flytten isåfall, då jag har packat ner typ allt ;P



Tummen upp på betygen, helt klart :D

2010-10-18 @ 17:20:58
URL: http://nlstudio.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback