Proooooooooooov

Pluggade som en galning i går kväll någon timme. Tyckte jag hade lärt mig sjukt mycket :-P hahaha yeah right...

I morse var det dags för själva provet och redan på fråga 2 så ba "eh...va?" Fick gissa på massor av frågor. Tänkte att om jag inte skriver svar så är det garanterat noll poäng men om jag gissar finns det en chans att få poäng och i annat fall får läraren iaf skratta lite :-P

Nåväl nåväl. Vi får väl se hur det gick! kanske ska börja läsa tidigare än dagen före på nästa prov? ;-) direkt efter biologiprovet var det dags för nästa prov - teoriprov i Datorkunskap. Extremt tråkigt med moderkort och ergonomi och gigabyte och skit. Vem bryr sig? Bara skiten funkar och när det inte funkar frågar man någon annan om hjälp ;-)

Fick iaf alla rätt på förra veckans dataprov (där man skulle göra en massa uppgifter i WORD med indrag och tabbar och sånt där som jag aldrig använder).

Jahapp. Har funderat på om jag inte ska ge mig på första matteprovet imorgon på matteverkstadstiden (om det är verkstad på fredagar? Hmm...?). De flesta andra har redan gjort provet så det är väl dags. Eftersom jag går i Light kan jag ändå bara få G och jag tror jag skulle klara det nu.

Undrar om jag var helt slutkörd i huvudet efter 3 prov på 2 dagar? Haha gick hem på lunchen och tänkte att det hade varit trevligt att åka iväg och luncha. Kompisen jag brukar luncha med hade lektion och jag tror hon hade prov till och med så jag vågade inte SMS:a så jag försökte med syster S men kunde inte ringa då jag inte visste om hon jobbade. Skickade ett SMS och frågade och sen la jag mig på sängen och väntade. Vaknade ett par timmar senare.... eh...hm...hoppsan.

Ikväll åker matteboken fram iallafall och kanske lite Engelska. Prov i Engelska på tisdag. Börjar kännas nu att man går i skolan :-P

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Hehe! Jaa.. vi är lite tystlåtna båda två då :)

Fast jag brukar inte vara det, brukar tyvärr vara den som märks mest i vissa situationer :)

Kanske för att det alltid är lite spänt att träffa en "kändis"!



Förresten, hur länge skall du plugga på komvux? Terminen ut eller fortsätter du nästa termin?

2010-10-14 @ 17:54:13
URL: http://www.mizca.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kändis ja hahaha :-P nä men jag tänker samma, känns lite skämmigt att träffa folk IRL som jag vet läser min blogg ;-)



Jag ska läsa nästa termin också och sen blir det Högskolan och Borås nästa höst.

2010-10-14 @ 17:55:56
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M i z c a

Haha! Jag känner detsamma. I somras skulle jag och kompisen till Skene (hon läser också din blogg btw) och ser dig med Elmer i vagnen går på trottoaren och både jag och kompisen utbrister: Där är BeckahBitch jööööööö!! Coolt..



Haha ;) Så lite kändis är du nog trots allt.



Okej .. jag kommer förmodligen börja på komvux till våren! Och så hoppas jag att jag kommer in på högskolan någonstans (helst varberg/borås) till hösten!

Då kommer vi garanterat springa på varandra på komvux trånga utrymmen :)

2010-10-14 @ 18:02:11
URL: http://www.mizca.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Va kul! Vad ska du läsa då? Vi kanske kommer gå några samma ämnen till och med? :-)

2010-10-14 @ 18:05:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M i z c a

Jag vet inte det ännu! Jag skall till studievägledaren imorgon och diskutera detta! Det är ämnen som ger behörighet till förskoleutbildningen på högskolan! Psykologi, filosofi, pedagogisk verksamhet eller något! Får se!

Hade ju vart kul att gå tillsammans igen!

Vet inte om du minns det men 2006 gick vi vissa kurser tillsammans =)

2010-10-14 @ 18:15:08
URL: http://www.mizca.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

sök filosofi! Det står att kursen inte finns men läraren som kan ha den kursen håller på kolla intresse för att kunna dra igång en kurs till våren! jag har satt upp mig som intresserad :-)



Nä minns inte. Vad läste vi? :-)

2010-10-14 @ 18:25:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M i z c a

Jag skall förhoppningsvis läsa två eller tre kurser. Blir det tre är det dom jag skrev, alltså filosofi också! Studievägledaren nämnde att den inte fanns här men isåfall läser jag den på distans om den inte kommer upp på komvux vill säga :)

Blir det bara två vet jag inte riktigt vilka jag väljer :)



Religion och samhäll eller historia om jag inte minns helt fel!

2010-10-14 @ 18:39:05
URL: http://www.mizca.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback