Läckerbit från Bra Barnkläder med posten :-)

Igår kom det ett paket! *gilla* :-)




En läcker T-shirt av märket Katvig från Bra Barnkläder! Jag älskar Katvig med deras härliga färger och mönster och fina kvalité. Kläderna är otroligt mjuka och följsamma. Förstår varför Bra barnkläder säljer dem för det här är ett klockrent märke om man är ute efter just BRA BARNKLÄDER :-)

Just det här mönstret är ju dessutom helt ovanligt snyggt. Elmer har en bodysuit med korta ärmar och ben i just det här tyget sen innan.

Jag har fått en rabattkod från Bra Barnkläder som ni gärna får använda om ni tänkt handla där. Den ger dig 10% rabatt på hela sortimentet, vilket är rätt bra med tanke på att de redan håller låga priser jämfört med andra :-)

Koden är: B101


 


Kommentarer
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Håller med! Jättesnyggt mönster, gillar det andra mönstret med som påminner om detta fast med ännu ett mönster på (bra förklarat hehehe) nåja, den (brunt, svart, grå, vit och turkos) jag köpte sist från Kidelin menar jag. Så snygg! :)

2010-10-15 @ 06:02:52
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: sofie

jättefin, blev lite sugen på en sån till min pojk

2010-10-15 @ 11:20:18
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: B

Underbart mönster, verkligen!

2010-10-18 @ 09:37:49
URL: http://etne.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback