Jag har en mamma ...ibland iallafall :-)

Åh vilken otrolig överraskning som kom med posten idag! För några månader sedan frågade jag min mamma om hon kunde göra en sån här till mig <3 Jag älskar det här jämtländska ordspråket för det är så klockrent JAG ;-) och mamma har precis en sån här på sin vägg :-)

Jag trodde faktiskt inte hon skulle göra men men JODÅ :-) jag blev överlycklig, har inte fått något av min mamma på över 10 år. Barnen har fått en varsin doptavla men annars tror jag inte det är ngt alls faktiskt.

Hon skickade med ett brev också. Hon berättar inte allt, det ser jag. Hon har inte ens nämnt hur det är med tex levern som faktiskt var illa däran, eller att det var ett blödande bråck, hon spydde blod osv. Men jag antar att hon vill låta det vara så här <3







Kommentarer
Postat av: Johanna

Va gulligt ändå. =) Men va betyder det? =p

2010-10-28 @ 18:17:10
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Anna Hoglert Lander

Åh jag älskar också det ordspråket =) undrar hur många som förstår vad det står? hihi!



Tänker på din familj och ffa Elmer, hoppas allt går bra framöver, ska hålla alla tummar!



//Anna

2010-10-28 @ 18:26:34
URL: http://starannis.blogspot.com
Postat av: thile

Så fin den er, lagat av din mamma <3



Glad for deg <3<3<3

2010-10-28 @ 18:41:04
Postat av: Kicki (storasyster)

Jag kommer ihåg när mamma fick sin... Hon fick den av Maj som var våran "hemmahosare" bara för att hon tyckte den passade så bra in på mamma. Mammas har dessutom varit av på mitten en gång, jag blev så arg på systrar (kommer inte ihåg om du var hemma med oss då, tror inte det, tror det var den gången hon var på vift i 2 veckor (mamma alltså)...)Iaf blev jag så arg att jag slog handen i väggen, så den ramlade ner på golvet och låg där i 2 delan...

2010-10-28 @ 19:36:42
URL: http://ettermyreblaj.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

vad fint <3

2010-10-28 @ 20:34:27
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Johanna

Va roligt att du fick en present!

2010-10-28 @ 22:26:02
URL: http://www,johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback