Inte så smart...

Oh my GOD!

Igår eftermiddag ringde syrran och frågade om jag ville hänga med och bowla och ta en öl på kvällen. Banan bokad 20:30-22:00 jag tänkte att det skulle bli lagom tid att gå hem och ta det lugnt sen och sova en massa timmar för att gå upp och göra högskoleprovet.

Yeah right...

För det första blev det inte alls EN öl utan 4 där på bowlingen och sen kunde jag av speciella skäl inte gå hem utan var tvungen att gå med på fest och dittan och dattan blabla. Går inte in djupare på det men i vilket fall så kom jag hem kl. 03 i natt och stupade i säng. När klockan ringde klockan 7 var jag osäker på om jag fortfarande var packad eller bara bakis. TRÖTT som fan i vilket fall men lyckades sätta mig upp och upprepade "lägg dig inte ner igen för då är det kört" om och om igen. Masade mig tillslut ur sängen och fick i mig en kopp kaffe och sen iväg.

Hjärnan glömde jag hemma men jag har iallafall lyckats ta mig igenom dagen och gjort alla delprov efter bästa förmåga :-P hahaha nädå det gick bättre än jag trodde med tanke på omständigheterna men men vi får väl se vad det blir för resultat.

Nu är jag helt DÖD och har precis kommit hem. Lääängtar efter sängen och hade lätt kunnat lägga mig för natten redan nu men serdu det går inte ;-) nu ska jag kasta i mig något att äta, hoppa in i duschen, göra mig i ordning och traska bort till syrran - TRETTIÅRSFEST står på schemat så det blir återställare deluxe för min del. Jag är så jäkla bakis. Huvudvärk, illamående, hela paketet...usch! men det blir nog bra. Jag får väl sova hela dagen imorgon istället.

Hoppas ni alla har en trevlig lördag :-)



**

Uppdatering:

Har rättat proven och det bör bli 1,3 kanske 1,4 vi får se när det är klart.
Det räcker till min utbildning så det var ju roligt men jag ska testa igen till våren. Var första gången nu och som sagt, kanske inte världens bästa förutsättningar :-P alltid bra att kunna skylla på något ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

kikar in via FL..

Kollade runt i forumen där och såg att ditt användarnamn kom upp i en tråd..

Det var en tjej som var irriterad över din presentations bild..haha..

Så jag var tvungen att kolla vad alla pratade om..

Du AMMAR ju på bilden...förstår inte varför hon var så upprörd över det.. :)

Bra blogg och fina barn har du ialf! :)



2010-10-23 @ 17:27:50
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: sofie

1,3 är ändå helt godkänt



hoppas du får en skoj kväll

2010-10-23 @ 18:21:31
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Trodde inte man fick göra högskoleprovet utan högskolekompetensen. Dåligt planerat att vara ute i kvällen hur som helst....sen 30-årsfest hos din syster då planerar man väll hennes kan jag tycka.

2010-10-23 @ 19:10:42
Postat av: Martina

Klart man kan göra provet utan högskolekompetens, man kan göra det om man är 16 eller 65...spelr liksom ingen roll...den är ju ett komplement...Speciellt om man håller på att läsa upp betygen..

2010-10-23 @ 23:54:13
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Thea

Bra jobbat att lyckas få både ett bra resultat och rolig ute kväll :)

2010-10-24 @ 10:31:26
Postat av: ellinor

hehe, inte så klokt att inte sova ordentligt! Så gjorde min kille också, sov 4 timmar, skrev provet - gick till jobbet...puh! Men han klarade sig hyfsat ändå, 8 fel :)

2010-10-24 @ 14:18:50
URL: http://ellieotts.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

8 fel är inte hyfsat utan vansinnigt bra. Man kan ju ha typ 10-15 fel och ändå ligga på 2,0 så han fick ju 2,0 med råge. Bra det :-)



2010-10-24 @ 15:30:30
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback