Helg eller ej?

Då var det helg nu då...

Inga mer lektioner idag och fredagar har jag inga lektioner alls längre. Men helg på riktigt blir det ju inte riktigt för det finns ju alltid en massa skolarbete som måste göras. Jag har tex två prov nästa vecka (Biologi och Naturkunskap) och så måste jag räkna en massa matte.

Idag har jag haft prov i Data grund. I Word. Tror det gick ganska bra iallafall men det är ju sånt här med hängande indrag och tabbar och skit. Sånt har jag typ aldrig använt, jag har missat supermånga lektioner, jag har ingen bok (tyckte det var onödigt att köpa) och jag har inte Word hemma men som sagt, man kan ju det mesta sånt sen innan så det gick nog bra.

Heeelt otroligt men jag har fått och blivit förkyld igen! :-/ snorig, lite lätt feberkänsla, känner mig tjock och svullen och varm i ansiktet - asså som förkylning, inte som att jag är ett fetto.

Sitter hemma nu och har ätit lunch och känner nu efteråt att näe? Vad gör jag här? Funderar starkt på att gå tillbaka till skolan och sätta mig där och plugga istället. Mycket lättare där.

Vi får se hur jag gör. Ska gå igenom mailen också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på det med att du känner dig förkyld igen. Akta så det inte är den "gammla" som blossar upp igen. Eftersom det kom så snabbt. Fast å andra sidan är ju alla andra med snoriga;)



Jag blev aldrig helt frisk från en infektion jag åt penicllin för och blev sju gånger sämre andra vändan..

2010-10-07 @ 19:40:14


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback