Bra helgstart

Det är verkligen skitkul att läsa om era frukostar! De flesta är ju jätteduktiga! Själv är jag värdelös på frukost. Oftast blir det bara kaffe. Men det kan lika gärna bli godis eller chips om det råkar stå i närheten :-P

Men visst, hade jag inte varit så LAT så hade jag gärna ätit hotellfrukost varje morgon ;-)

Jag kom nyss hem här faktiskt :-) Blev en systerdag igår. Först var jag iväg och lunchade med Syster S och hennes sambo :-) sen på seneftermiddagen kom syster A hit en sväng och så såg vi att syster K skrev på facebook att hon höll på laga mat så vi bjöd in oss och åkte dit. Eller ja, syster A bor ju också där (hon hyr övervåningen i syster K's hus).

Supergott med kyckling och klyftpotatis. Sen blev det Idol och trevligt umgänge. Mysigt. Jag sov över hos syster A i hennes frysbox *hutter*. Hon har stängt av värmen på sin våning + har fönstret öppet för att hon gärna vi ha typ nära fyspunkten haha. Men med många filtar och täcke sov som som en liten gris ända till 09:20.

Nu är jag alltså hemma och sitter och funderar på om det snart kommer ramla in lite barn här...? eller om jag är barnledig någon längre stund så det är värt att ta tag i något som tex att städa golven. Jag gjorde såklart ingen städning alls igår ;-)



Dagens frukost med en kopp kaffe


Kommentarer
Postat av: Emma

Aj aj ingen bra frukost här blev det ägg och bacon och kaffe till oss vuxna och gröt macka och kokt ägg till Eddie ...



Och hotellfrukost skulle jag inte heller tacka nej till så gott med äggröra färsk frukt m.m ..



Ha en bra dag !!!

2010-10-16 @ 13:58:02
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Martina

Två frestelser i ett inlägg: Dumle och hotellfrukost...

2010-10-17 @ 00:43:42
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Theodormarlene

Good people of togo i was here ok.

2011-02-08 @ 20:21:56
URL: http://theodormarlene.blog24h.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback