Bloggtipset 4/10: What To Wear

Vill denna gång tipsa om härliga bloggen What To Wear som skrivs av tvåbarnsmamman Alexandra. Jag hittade den här bloggen genom att Alexandras äldste son fått samma ovanliga diagnos som Elmer; Langerhans cellhistiocytos.






Så här beskriver Alexandra sin blogg:

Jag heter Alexandra och är mamma till två små killar som heter Mio (6 år) och Alvin (3 år). När jag började blogga, 2006, skrev jag mest om kläder, mode och trender. Nu, fyra år senare, har min blogg delvis fått ett annat fokus.

I somras drogs vi in i en fruktansvärd karusell som fortfarande snurrar ganska fort och ovisst. Sommaren 2010 blev inte alls som tänkt. I början av juli fick vi beskedet om att Mio verkade ha en elak tumör i sin rygg.

Efter en månads oro och en herrans massa undersökningar visade det sig att han har en extremt ovanlig sjukdom - Langerhans cell-histiocytos. Det är vad livet, och därmed även bloggen, handlar om just nu.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack snälla :)

2010-10-05 @ 06:40:00
URL: http://whattowear.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback