Beröm, prov, plugg, väskor mm

Här finns fler helt fantastiska ord skrivna om mig *snyft* GUD så mycket vackert jag fick läsa igår. STORT MEGATACK <3 <3 <3

**

Idag har jag då alltså haft PROV i Naturkunskap. Det gick väl ...bra, typ. Lite jobbigt att det på en 5-poängsfråga blev helt tomt i huvudet. Försökte ordbajsa mig ur det lite, vi får väl se. Jag var iordninggjord och la mig i sängen vid 23 igår kväll och skulle plugga, första och enda stunden jag pluggat till provet. Vad händer? Jag somnar!

Vaknar typ 20 över midnatt och lägger undan böckerna, stänger TVn och lägger mig ordentligt för natten. Vid halv 6 i morse kom barnen hem och dem fick jag till att somna om direkt sen sov vi ...till ÅTTA! Fick ringa dagis och säga att barnen äter hemma så var det bara att göra i ordning dem. Lämnade dem vid 9 och sen hem för att packa väskan och dricka kaffe och försöka hinna titta i boken. Hade 15 minuter på mig innan jag var tvungen att springa till skolan...

Idag kommer det gå bättre att plugga :-) hahaha säger vi ;-) jag har ju biologiprov imorgon. har inte pluggat ETT SKIT ännu, klockan är strax efter 21 så förutsättningarna är ju iaf liiite bättre. Har dock inte råd att försova mig imorgon för biologin är direkt på morgonen 08:15

Ja så med andra ord ska jag ta och plugga nu ;-)

Måste bara berätta först!

Min blingade Willvin-väska är tillbaka på Tradera nu!!!! IN med er och buda på den!!! Eller någon av de andra ;-)

Ett tips för er som tycker alla väskor är fult blingade ;-) hehe min är målad med vattenfärg. In med den i tvättmaskionen bara så har man en ny väska mouahahaha :-)


Här är några av mina favoriter:





Kommentarer
Postat av: Alexandra

TAGET! (Ditt tips om barnstolen) Tack så mycket :)

2010-10-13 @ 22:46:17
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Martina

Varför var den borta?

2010-10-13 @ 23:29:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Något knas från Traderas sida.

2010-10-14 @ 00:40:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M i z c a

Det var så lite så!

Jag menar varenda ord och du skall suga i dig dom som en tvättsvamp för det är du värd :)



Jag vågar säga så mkt till dig här, men vågar knappt prata med dig på jobbet .. haha .. Märkt kanske? =)

2010-10-14 @ 17:46:38
URL: http://www.mizca.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Oftast är jag precis lika tyst själv i verkligheten. Kanske du med märkt? ;-)

2010-10-14 @ 17:50:55
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Varför postade du inte min kommentar? Är det inte att luras lite då, om det går bort när det regnar? Kan du svara, är du snäll!?!

2010-10-15 @ 07:43:11
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nej det tycker jag inte. Jag tycker inte dessa väskor över huvudtaget är till för att användas på det viset. POÄNGEN här med hela projektet är att ge BARNCANCERFONDEN pengar och som tack för att man skänker en slant dit (vinnaren av varje auktion) får man en skojig väska.

2010-10-15 @ 09:48:56
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Får en väska på köpet? Visst, jag har inga som helst problem att skänka pengar till välgörenhet, vilket jag gör ofta och mer än gärna. Pengar är inte mitt problem. Problemet, eller POÄNGEN som du hellre vill kalla det, är fortfarande att om jag nu budar hem "din" väska som du gjort, så blir den genast förstörd så fort jag går utanför dörren med "din" väska på barnvagnen. Tycker i alla fall att det ska stå i annonsen, jag tänker inte buda på den som jag tänkt men någon annan kan faktiskt bli riktigt besviken

2010-10-15 @ 11:57:29


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback