Årets vinteroveraller

Jag köpte Alvins och Elmers overaller på "januarirean" så de har legat länge och väntat på att bli framplockade. Häromdagen åkte de på för första gången. Tyvärr ser jag redan nu att Elmer kommer att behöva en större också om någon månad. Samma sak med hans vinterjacka. Som tur är har jag kvar sånt från Alvin.

Elmer har en Mini A Ture i storlek 18 månader (86) och Alvin har en Didrikson i storlek 100. Jag älskar färgerna på båda två overallerna - allra helst så här tillsammans som på bilden :-) Alvins overall LYSER verkligen i grönt!

på bilden har Elmer även årets vinterskor. Kavat snowrunner strl 23. Alvin har inte fått några ännu utan har på sig sina höst-kavat.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, söta killarna!! :)

2010-10-24 @ 20:49:18
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Annelie

Alvins overall är kanon snygg!!

2010-10-24 @ 22:49:21
URL: http://redtulip.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jättefina! Nu har jag arvoveraller men annars skulle jag också köpa färgglada, tycker att det är jättetrist med den svarta Sixten har nu!

2010-10-25 @ 12:57:15
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: thile

Søtast <3<3

2010-10-25 @ 13:29:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback