Årets BloggMama

Nu är det sista chansen att nominera mamma-bloggar till årets Mamablogg :-)

Jag fick faktiskt en kommentar för ett tag sen att en söt läsare nominerat min blogg, tack gulliga du <3 :-)

Nu får ni andra också passa på att nominera någon blogg ni gillar. Blir jätteglad om det är min blogg såklart ;-) men jag tänker inte be om det som jag sett andra göra :-) det ska ju komma från er själva.

Men ni vet säkert om NÅGON mammablogg ni gillar och vill nominera så därför slänger jag upp länken :-)

HÄR ska ni gå in ;-)


Förra året vann "Sonja Burriburr" som ni kanske minns? Jag minns det iaf för jag diggar hennes blogg.




Kommentarer
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Jag har också lämnat en nominering på dig, gjorde jag för tre dar sen .. och det var den anledningen blandannat, att jag röstade på dig, för att du inte bett om det som vissa andra.

Jag håller med om att det skall vara från hjärtat, inte för att någon ber än.

2010-10-01 @ 10:27:59
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Jag är skyldig till en nominering! :o)

2010-10-01 @ 10:48:33
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Men åååh gulliga <3

2010-10-01 @ 18:52:14
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback