Alltid dessa puckon!

Jag blir så jävla arg på vissa korkade puckon! Ni som inte har bättre för er än att spy moralkakor kan ju gå och läsa uppdateringen på inlägget om Nalles Resa http://beckahbitch.blogg.se/2010/october/underbara-nalles-resa-obs-las-detta.html

Någon fråga om lymfkörteln också, jag uppdaterade det första inlägget igår med hur det gick istället för att skriva ett nytt, men det gick iallafall utmärkt och allt är lugnt :-)

Nu sitter jag i skolan och ska om en stund på verkstadstid för NO-ämnen. Måste kolla om jag kan få in något i hjärnan från Naturkunskapen. Jag har icke pluggat, fattar ingenting och vi har prov imorgon ;-) Braaaaa :-P dumt också att jag har spanska ikväll så det försvinner lite pluggtid där men jag får väl helt enkelt plugga hela natten istället hehe. Nä jag vette sjutton hur det kommer gå.

Men det ordnar sig nog ....eller något ;-)

Nu ska jag ta en kopp kaffe iallafall och sen plugga! Hej hej :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta Rhodin

Peppkramar!

2010-10-12 @ 12:40:25


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback