Vad händer??! (bilder)

Men förihelvete! Bad jag inte specifikt om att slippa fler konstigheter??? Gjorde jag inte det??? jag är rätt säker på att jag gjorde det!

Precis som jag kände på mig igår så var den röda clementinstora fläcken på Elmers huvud inte bara en röd fläck för att han slagit sig eller liknande. Nej, nu ett dygn senare har fläcken blivit skrovlig/knottrig, nära på sårig. Det ser ut som att det är på väg att bli sår utav det, skulle icke förvåna mig om det blir det. Den här stora fläcken skrämmer mig! Jag har sett alldeles för mycket bilder på LCH-utslag...

Strecket i rumpan då? Ja vi kan ju säga som så att kortisonkräm nog var inte botemedlet iallafall...

Det översta hudlagret har torkat ihop till en tunn sårskorpa som håller på att trilla bort och under? Mer rött. Nytt rött. Hoppas det försvinner.

Utslagen runt halsen har inte blivit mycket bättre utan ser ut ungefär som igår. Spritt från ansikte ner till bröstet. vad händer? Varför vänder det inte? Varför blir huden bara värre och värre med tiden?? Det började med att de här värre perioderna med mycket prickar kom oftare och oftare och nu kommer bara nya hudgrejer hela tiden.

Jag vill inte! Det här går inte, det får inte vara the real thing...

Temp: 38,1
Mage: Lös, inte diarré
Humör: Uselt
Aptit: Utmärkt

Imorgon när han vaknar SKA alla konstigheter i huden vara BORTA!!!! Snälla!



Håller på bubbla till sig, ser ut att bli sår. Syns inte så bra på bild, ser betydligt värre ut i verkligheten. Känns ännu mer eftersom det är skrovligt.


Kommentarer
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

:-( ja man vet ju inte vad man ska säga.

*kram

2010-11-25 @ 18:53:32
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: thile

Jeg vil gi mitt hjerte til

lille vakre gosingen vår ♥

Fine mamma, jeg tenker så veldig mye på deg og dine, alt du har av tråkigheter og som du og Elmer kjemper på. Styrke fra meg ♥

2010-11-25 @ 18:59:31
Postat av: shazia

Men stackars liten :( Styrkekramar i massor till er!

2010-11-25 @ 18:59:40
Postat av: sassa

Ser ut som ett brännmärke.. Har han kanske satt sig på en locktång eller någonting utan att du sätt det?

2010-11-25 @ 20:15:35
Postat av: Jema

Usch men hoppas att alla konstiga utslag är kvar när ni ska till onkologen, om det nu ska vara nån vits med dem.

Håller tummarna för Elmer hela tiden!

Kram!

2010-11-25 @ 20:18:08
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

=( vad ska man säga/skriva...? har ju skickat kramar, skickat att det måste försvinna osv.... =( jag ber till högre makter att lille vännen blir bra och att allt bara är en dum dum dröm =(

2010-11-25 @ 20:19:44
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sassa: har skrivit det förrut men kan skriva igen; nej, det är inget brännmärke och nej det ser inte ut som ett brännmärke heler: Ett så här kraftigt brännmärke hade resulterat i vätskefyllda blåsor i så fall.



Jema; mm fast Onkologen har fått en länk till bilderna på facebook så han kommer iallafall att ha sett alla prickar. En vecka känns väldigt långt just nu.

2010-11-25 @ 20:25:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Joo, Beckah, jag tycker också det påminner om ett brännmärke på flera sätt, men å andra sidan så avvikter det på flera andra sätt. Min spontana reaktion av de här bilderna var att det ser ut som ett brännmärke. Men ett så stort brännmärke skulle inte läka så fort som det gjort. Det skulle se värre ut än det gör i dagsläget. Bl.a.

2010-11-25 @ 21:20:18
Postat av: Karin

Styrkekramar! Tänker ofta på er! /Karin

2010-11-25 @ 21:21:40
URL: http://qurin.blogspot.com
Postat av: Anonym

aj, det där ser riktigt ont ut, stackars liten

2010-11-25 @ 21:32:03
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Jema

Bra att de ser bilderna iaf. Självklart hoppas jag inte att han ska ha såna utslag i en hel vecka (fick för mig att det var lite tidigare som ni skulle dit).

Kram!

2010-11-25 @ 21:52:39
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: DJ

Usch, ser inte alls speciellt skont ut det dar :( Stackars liten..



Har du hort den har laten? http://www.youtube.com/watch?v=_l09AJ9lXSE Mycket vacker, tankte pa dig och Elmer nar jag horde den haromdagen.



Kram

2010-11-25 @ 23:04:15
Postat av: Frida H

Min son får "brännmärken" av vissa kissiga perioder. På något sätt innehåller hans kiss något hans hud inte klarar av några gånger. Har hänt kanske var tredje/fjärde månad. Då har han fått utslag längs hela blöjkanten, runt benen, mest markan vid rumpan (undertill då alltså). Kan det vara något sådant? Din fd är duktig på att byta blöjor i tid ect??? Så det inte kan ha skett där.

2010-11-25 @ 23:18:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback