Rubrik...?

Mouahaha jag har kört till affären idag MINSANN ;-)

Nu ska jag ta tag i disken, bland det tråkigaste som finns tillsammans med städning då. GUD vad jag är TRÖTT *gäsp* varför måste barnen vakna så jäkla tidigt? Jag går ändå och lägger mig vid 23-24 vilket är TIDIGT för att vara jag men jag blir ändå trött nuförtiden.

Imorgon ska jag tydligen vara barnvakt berättade syster S idag. Jag ska passa syster A's Tiger, fast hon har inte meddelat mig detta ännu. På lördag ser det ut som att vi ska gå ut iallafall :-) Jag, syster A och syster S. Kan bli kul!

Söndag vet jag inte och sen på måndag är det dags för sjukhusbesöket. Det är nära nu och jag är lite nervös fast ändå lugn. Blodproverna ska se bra ut, värdena ska ha vänt och gått åt rätt håll! Måste! UL kommer inte visa något och röntgen kommer se toppen ut. Så får det bli.

Nej disken ropar...

Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Bra gjort idag!!!! Var stolt över dig själv!!!



Och jag håller tummarna för att det blir som du önskar inför måndagen!

2010-11-18 @ 19:57:33
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ha en trevlig helg! :)

2010-11-18 @ 21:11:31
URL: http://www,johannasalex.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var föööör längesedan. Hur ser din dag ut imorgon då? jag är ledig.

2010-11-18 @ 21:28:54
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det vill vi :) hör av dig när ni är redo :-)

2010-11-18 @ 22:00:02
Postat av: Martina

Nämen vad bra att syster A har syster S att meddela syster B om vad syster B har på schemat framöver

Fniss

2010-11-18 @ 23:06:51
URL: http://ytterligare.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback