Lite allt möjligt

Lite skakis fortfarande hehehe (återkommer till det längre ner)

Usch hade prov på morgonen. Naturkunskap om energi och det gick la SÅDÄR! Jag har missat flera lektioner och har inte läst i boken själv heller. Igår kväll som söta kompisen Nena hit så vi åtminstone kunde gå igenom papperet med frågor vi fått. Utan den hjälpen hade det gått åt helvete men nu kanske kanske jag med lite tur hamnar på godkänt på provet men det är fortfarande risk för IG känner jag. Inte för att det gör jättemycket, jag har ett VG och ett MVG sen innan och jag har sänkt mina betygskrav till G eftersom det helt enkelt är orimligt med något annat när det är så mycket med Elmer vid sidan av skolan.

Idag fick jag hjälp igen av Nena :-P hon körde hit mig efter våran lektion och så fick jag starta min bil och köra ett varv på parkeringen ...men hon fick parkera sen hahaha.

Men SEN SÅ! Nu nyss fick jag för mig att jag måste hålla liv i detta nu så jag gick ut och satte mig och körde iväg till syrrornas gård och sen tillbaka igen och parkerade :-) lagom teststräcka för att känna på att växla lite och blinka och svänga och så där för att bara lära känna bilen. Backa ut, högerregel, korsning, möte, bil bakom, vändplan, farthinder, parkera. Man får med några grejer på en sån liten pyttetur. Men som sagt, fortfarande lite skakis ;-) Mouahahaha jag är en sån NÖRD :-P

Jag kommer INTE kunna köra till Borås på måndag iallafall! det är ett som är säkert! Men som tur är ska Nena köra mig och Elmer :-) vissa vänner är bara helt underbara. Känns bra att ha med en extra person också när Elmer ska på röntgen och UL. Jag ska ha med kameran och dokumentera och då är det svårt när man är själv. Elmer känner ju Nena med eftersom hon är vikarie på dagis.

Appropå dagis - nu ska jag strax hämta mina små pojkar  <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Jippie, vad duktig du är. Snart så..snart kan du ta bil och barn och åka till Stockholm haha

2010-11-18 @ 13:35:14
URL: http://ytterligare.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback