Lillasyster Jelina hälsar på

Supermegabildbomb :-)

Min lillasyster är här i helgen och hälsar på tillsammans med en kompis.
De bor hemma hos syster Angelica och på samma gård bor syster Susanne också. Igår träffades vi och var tillsammans nästan hela dagen. Syster Kicki kom förbi en liten sväng med sin äldste son, Jens, på eftermiddagen också.

När jag skulle gå bort till syster A igår träffade vi på syster S i backen, hon var ute och åkte pulka med sin familj; sin sambo Mikael, hans son Gabriel och syrrans två barn Celine och Oliver.

Hemma hos syster A fanns hon och hennes son Tiger och så Jelina och hennes kompis då.

Nu har jag nog räknat upp alla människor på bilderna nedan och så jag, Victor, Alvin och Elmer förstås :-)





Kommentarer
Postat av: Sofie

härlig bild när alla barnen sitter på golvet och äter, ser riktigt mysigt ut

2010-11-28 @ 11:48:25
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback