Godmorgon, håll tummarna.

Känner mig positiv idag. Det här blir bra.

Öronen kommer se helt normala ut, hon kommer inte ens känna vad jag menar med revbenen för de är helt normala, bulan i pannan är inga konstigheter eftersom han slog i pannan för 3 veckor sen. Svullna lymfkörtlar ska man ha när man är förkyld och prickarna? Ja, de har han ju haft i över 14 veckor redan så dem är väl inte så mycket att bekymra sig över.

Sen kommer jag åka hem och fortsätta fundera över varför han har så mycket konstigheter men vara glad och tacksam över att det fortfarande inte finns bevis på en aktiv LCH som kräver behandling. Knappt 2 veckor kvar till UL och röntgen.

Det här blir bra! Eller hur?? Svara ja.

Elmer sov oroligt i natt och var gnällig. Han har kvar prickarna idag, kanske något bättre än igår? Jag vet inte. Det här känns overkligt, känns som att prickarna kommer försvinna på vägen till Borås bara för att han alltid förrut sett till att ha en bra dag när han varit på läkarbesök så han har inte visat upp hur det ser ut när det är mycket prickar.

Jag ville kika i öronen men det fick jag inte :-P så det är väl bara att låta bli, han börjar bli rätt bestämd på sånt och han köper inte längre mina billiga trix för att få honom att böja huvudet bakåt så jag kan fota prickarna på halsen. Det är lite av en utmaning numera.

Håll nu tummarna för att allt blir precis som jag skrivit här ovan.

Elmers film, för er som missat:



Filmen har typ 600 tittar på Youtube nu. Sen fick jag en chock när jag såg hur många tittar hans förlossningsfilm har ...drygt 55 000!!! :-o *OMG* Såg den häromdagen, pinsamt hahaha :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

tänker på er och håller tummarna!

2010-11-10 @ 08:25:52
URL: http://kaffebomben.wordpress.com
Postat av: Sofie

Sitter med tårar i ögonen efter att ha sett filmen, du har en underbar son och jag håller tummarna stenhårt för er. Jag har följt din blogg ett tag och har två pojkar och den minste är 1 1/2år och lik din Elmer, så filmen berör mej verkligen. Tycker att dina barn har tur som har fått en så otroligt stark mamma! Lycka till!!!

2010-11-10 @ 09:04:34
Postat av: Cecilia

Lycka nu till idag!! Vi är nog många som tänker på er. Skriv så fort du vet...



Stor kram

2010-11-10 @ 09:07:03
Postat av: malin

Tänker på er och håller tummarna!! <3

2010-11-10 @ 09:37:58
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du blir seriöst bemött.

Jag hoppas du får bra besked.

2010-11-10 @ 09:39:20
Postat av: thile

Jeg holder så mycket av deg , fine mamma <3 Holder tomler og tær <3 !!!!

Styrke og glad energi fra meg.

2010-11-10 @ 11:05:22
Postat av: t-sonja

ja men alltså, det är klart det kommer gå bra. jag förstår inte vad som skulle kunna va fel utifrån de inlägg jag har läst iaf!

2010-11-10 @ 11:15:37
URL: http://teckningsbloggen.se
Postat av: Johanna

hoppas allt går bra idag. Tänker på er <3

2010-11-10 @ 11:36:53
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Charlotte

2010-11-10 @ 12:12:17
Postat av: Charlotte

Tänker på er idag! Håller förstås tummarna...

2010-11-10 @ 12:12:53
URL: http://ansgarssyskon.se
Postat av: Sandra

Håller alla tummar och tår!!

2010-11-10 @ 12:15:08
URL: http://sandrakoden.blogspot.com
Postat av: Madde

vilken jättefin film! Blev alldels rörd när jag så den. Hoppas att det går bra hos läkaren och att du kan få svar på lite.

Har läst och följt din blogg ett bra tag nu, och jag tycker att du är en klok och sund mamma!

Kram på dig och dina fina kids

2010-11-10 @ 12:17:47
URL: http://thebencas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag kikar in lite här för att se hur det gått för er idag.

Kram <3

2010-11-10 @ 17:14:15
Postat av: Ewa

Vilken underbar och tårfylld film du har gjort! Jag läser din blogg ibland och såg den här filmen för första gången nu. Jag har inte förstått tidigare vilken sorts sjukdom han har den lilla godingen. Det gjorde ont i hela mig när jag såg honom. Lycka till önskar jag er och hoppas besöket går riktigt bra.

2010-11-10 @ 17:21:50
Postat av: Pinglan

Håller tummarna och hoppas att allt gått bra idag!

Tänkt på er hela dan. Kram!

2010-11-10 @ 17:30:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback