Elmer idag

Häääärligt med lite paus i oron :-) Idag kan jag slappna av. idag är en bra dag. Elmers läkarbesök närmar sig och i vanlig ordning börjar huden se riktigt fin ut ;-) men jag bryr mig inte. Onkologen har sett albumet med alla bilder så det gör inget att Elmer inte har något att visa upp på torsdag, jag är så himla glad och lättad över att det faktiskt kommer sådana här bra dagar också. Synd bara att de inte kommer lika tätt längre.

På huvudet har det blivit bättre, det är ingen röd fläck alls nu, bara två små ansamlingar av skrovligt/knotter som ser ut som sår men i övrigt fint på huvudet så jag tror det kommer läka där - för stunden, men jag är helt övertygad om att det inte är sista gången vi kommer få se detta i hårbotten.

Strecket på låret ser superfint ut nu! 8 dagar gammalt.

Under hakan är det relativt lugnt och halsen är så gott som helt ren från prickar!

Temp 37,9 och magen är okej, lös men inte diarré. utmärkt aptit och okej humör. Nu sover han för natten. Inget bad idag, man kan fortfarande ana en svag ljusröd fläck på låret.



Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback