Bättre eller sämre?

mm svårt att avgöra tycker jag men det torra översta är borta nu iaf. Det röda är åtminstone inget hål så det är iaf inget sår som tur är.






***

Uppdatering kl 22:40

Jag orkar inte ens göra ett nytt inlägg, det är så mycket hela tiden.

Kände på Elmers huvud där han har sin skrovliga röda fläck. Jaha ja... nu känner jag en grop i skallbenet. Jag orkar inte ens fundera över det, känna efter hur jag känner inför det. Den var INTE där sist jag kände igenom hans huvud. Men ja, han har ju gjort röntgen så det ska ju inte vara ngt. Förrutom att röntgen inte visar något alls typ i jämförelse med en CT. Orka... nej, det gör jag inte. Jag tänker inte ens meddela Borås. Det är för mycket nu, alldeles för mycket. Orkar inte. Jag visar onkologen på torsdag i Göteborg istället. Var bara tvungen att skriva ner detta någonstans.

Kommentarer
Postat av: mamma Thea

Ser inte så trevligt ut jag hoppas verkligen att detta snart försvinner för alltid. Jag tänker ofta på er och förstår inte riktigt hur du orkar Becka....jag tycker att det är jobbigt bara barnen har öroninflammation men du är en otroligt duktig kämpe därför fixar du detta :) Roligt med din vikt jag känner precis igen mig fast just nu tyvärr inte en 5:a först utan 60,5....men snart så. Men jag tror du är mycket längre än vad jag är. Hur lång är du?Jag är bara 159. Glöm aldrig av att du är bäst och dina pojkar jätte söta. Kram kram Thea

2010-11-26 @ 20:46:02
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

tack så mycket <3 jag är 167 cm

2010-11-26 @ 20:50:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

How Nations Die!

http://www.youtube.com/watch?v=iTLB3wFM9nU

2010-11-26 @ 23:18:31
Postat av: erika ulars

hej. jag kommer ihåg en gång jag var till bvc.

jag hade mycket frågor om olika saker.

en gång sa hon en sak utan att jag frågade:)

kom ihåg att inte bli rädd om du känner lite knölar eller bucklor osv på ditt barns huvud. det växer och ändras hela tiden.

jag förstår din oro. kram erika

2010-11-26 @ 23:31:44
Postat av: Mia

Usch vad jobbigt för dig, avundas verkligen inte dig. JAg hade genomsökt min pojke tills dess att jag hade fått läggas in på psyket. Dessa ständiga symtom som du oroar dig för och att du sällan får ett glädjande besked att oron är obefogad.

2010-11-26 @ 23:51:16


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback