Någon hörde av sig... <3

En för mig väldigt speciell person hörde av sig i natt på Facebook. Vi har inte hörts av på evigheters evigheter men hen ville bara visa att hen finns och att hen bryr sig om mig. Det här är en person som upptar en stor del av mitt hjärta och ALLTID kommer göra det i resten av mitt liv <3 Tack <3 jag skulle kunna skriva att du inte anar hur mycket det betyder men det tror jag visst att du vet, utan dig hade jag gått under för många år sedan, utan dig hade jag inte kunnat sitta och skriva så här, öppna mitt hjärta. Utan dig hade jag fortfarande varit helt inbunden i ett mycket tjockt och hårt skal.


Ja jag var alltså uppe mitt i natten för det var som så att jag somnade när jag nattade Ellebelle :-) sen ville han INTE sova hela natten två nätter i rad så jag blev väckt för amning strax efter 2 i natt och då satt jag uppe några timmar sen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kanske inte blir ledsen men jag blir ledsen för din skull. Får ont i magen :-(

2010-05-16 @ 10:35:21
Postat av: Johanna

Skönt att du får mycket stöd i alla fall. Det förtjänar du <3

2010-05-16 @ 12:31:25
URL: http://johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback